سه ستاره ایمنی برای سانگ‌یانگ تیوولی

سه ستاره ایمنی برای سانگ‌یانگ تیوولی

سانگ‌یانگ تیوولی مدتی است که در بازار کشور ما حضور دارد و با توجه به سابقه برند و برچسب قیمتی خود، توانسته موفقیت نسبی در فروش کسب کند. این خودرو در دسته کراس‌اوورهای کوچک دسته‌بندی می‌شود و از امکانات رفاهی و ظاهر قابل قبولی بهره می‌برد. به همین دلیل و با توجه به علاقه زیاد مردمان ما به خودروهای شاسی‌بلند و کراس اور، فروش مناسب این خودرو دور از ذهن نبود و اکنون می‌توان مشاهده کرد که در بازار ما استقبال به نسبت خوبی از این خودرو به عمل آمده است.

tivoli

tivoli

tivoli-ncap

موسسه Euro NCAP اقدام به تست سانگ‌یانگ تیوولی مدل 2016 کرده و نتایج آن را برای عموم منتشر نموده است. بر اساس گزارش موسسه Euro NCAP، سانگ‌یانگ تیوولی در نسخه استاندارد تنها موفق به کسب 3 ستاره از 5 ستاره شده است. این خودرو در بخش ایمنی سرنشین بزرگسال با کسب 28.3 امتیاز، 74% از امتیاز کل را کسب کرده است. همچنین این خودرو در بخش ایمنی سرنشین خردسال با کسب 30.4 امتیاز موفق به کسب 62% از امتیاز کل شده است. به‌علاوه، در بخش حفاظت از عابر پیاده، این خودرو با کسب 23.2 امتیاز موفق به کسب 55% از امتیاز کل شده است. در نهایت، در بخش دستیارهای ایمنی تیوولی با کسب 3 امتیاز، تنها 25% از کل امتیازات را کسب کرده است.

tivolixlv-005

البته لازم به ذکر است که در اروپا برای سانگ‌یانگ تیوولی نسخه‌ای با تجهیزات دستیار ایمنی بیشتر (AEBS/FCW) نیز ارائه می‌شود که این نسخه موفق شده 4 ستاره از 5 ستاره کل را از موسسه Euro NCAP دریافت نماید؛ اما به دلیل اینکه این نسخه وارد کشورمان نمی‌شود، از ذکر جزئیات آن خودداری می‌کنیم.

tivolixlv-003

tivolixlv-006

tivolixlv-004

tivolixlv-007

tivolixlv-002

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *