سانگ یانگ XAVL کانسپت، پیش‌نمایشی از شاسی‌بلند 7 نفره

سانگ یانگ XAVL کانسپت، پیش‌نمایشی از شاسی‌بلند 7 نفره

سانگ یانگ از خودروی مفهومی جدیدی برای حضور در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرده و این مدل کانسپت پیش‌نمایشی از شاسی‌بلند شرکت کره‌ای برای رقابت با خودروهایی چون کیا سورنتو، هیوندای سانتافه و لندروور دیسکاوری اسپورت به شمار می‌رود.

ssangyong-xavl-concept

این کانسپت که XAVL یا eXciting Authentic Vehicle Long SUV خوانده می‌شود بر پایه‌ی مدل کوچک‌تر و تیزتر XAV کانسپت ساخته شده است. کانسپت یاد شده در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2015 رونمایی شده بود. انتظار داریم مدل XAV در سال 2019 وارد بازار شود و کانسپت XAVL نیز تا پایان دهه‌ی میلادی جاری روی خط تولید برود.

2-xavl-teaser-rear-quarter

با توجه به تصاویر این خودرو شاهد ظاهر و خطوط گیرا و گوشه‌داری هستیم. در بخش جلویی نیز می‌توان تکامل زبان طراحی کنونی سانگ یانگ را مشاهده کرد. کمپانی قول داده کابین خودرو فضای زیاد و اینترفیسی دوستانه داشته باشد.

3-xavl-teaser-interior

مدیرعامل سانگ یانگ آقای Johng-sik Choi سال پیش گفته بود:

ما پلتفرم جهانی سگمنت D را به منظور ساخت شاسی‌بلند کلاس D و MPV کلاس D در 5 سال آینده توسعه خواهیم داد.

در حال حاضر سانگ یانگ 2 پلتفرم دارد که یکی برای خودروهایی چون تیوولی بوده و دیگر نیز زیرساخت مدل‌های بزرگ‌تری چون رکستون را تشکیل می‌دهد.

4-xavl-teaser-front

Choi گفته است:

به عنوان سازنده‌ی برخی مدل‌های آفرودر، ما دوست داریم تا خودرویی فریم گونه اما کاملا مدرن داشته باشیم. ما متخصص هستیم و همین سانگ یانگ را نسبت به دیگران متفاوت می‌کند.
سانگ یانگ میراثی 65 ساله دارد و از دوران شاسی‌های بدنه روی فریم و پیشرانه‌های دیزلی آمده است.

Choi همچنین تأیید کرد برنامه‌هایی برای افزایش تولید به 500 هزار خودرو در سال، استفاده از تکنولوژی خود کمپانی، کمپانی ماهیندرا و بازوی ارتباطی ال جی یعنی ال جی U+ دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *