رونمایی از پژو 208 بلک ادیشن جدید

رونمایی از پژو 208 بلک ادیشن جدید

پژو به تازگی نسخه‌ی خاص و ویژه‌ای از سوپرمینی 208 خود را رونمایی کرده است. این خودروساز فرانسوی می‌گوید 208 بلک ادیشن نسخه‌ی کلیدی این خودروی سه درب خواهد بود.

peugeot-208-black-edition-2

خودروی یاد شده از بهینه‌سازی‌های استایل و کابین منحصربه‌فرد برای برجسته شدن و تمایز نسبت به سایر مدل‌ها بهره می‌برد.

peugeot-208-black-edition-1

سه رنگ مشکی Nera، سفید Bianca و خاکستری Hurricane برای 208 بلک ادیشن ارائه شده که همگی با جزئیات مشکی براق قطعات خارجی مثل آینه‌های جانبی ترکیب شده‌اند. همچنین رینگ‌های مشکی 16 اینچی به‌صورت استاندارد در خودرو نصب شده‌اند.

peugeot-208-black-edition-4

داخل کابین شاهد عرضه‌ی سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی 7 اینچی و ارتباط بلوتوث، اپل کارپلی و اندروید اتو و رادیوی دیجیتال DAB هستیم.

تنها یک پیشرانه در دسترس است که از نوع 1.2 لیتری PureTech با قدرت 81 اسب بخار می‌باشد. بهای این خودرو در انگلستان از 14595 پوند آغاز می‌شود و هم‌اکنون نیز می‌توان آن را خریداری نمود.

peugeot-208-black-edition-3

اگرچه 208 فعلی در سال 2015 فیس لیفت شده اما اولین نمونه‌ی آن از سال 2012 تاکنون در حال فروش بوده بنابراین شکی وجود ندارد که پژو در حال کار بر روی نسل جدید این خودروست. همان‌گونه که قبلاً در پدال خوانده‌اید، نسل جدید این خودرو احتمالاً در سال 2018 از راه می‌رسد و از ظاهر تیزتر، پیشرانه‌ها و پلتفرم جدیدتر استفاده خواهد کرد و احتمالاً نسخه‌ی تمام الکتریکی آن نیز عرضه خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *