رونمایی از هیوندای i10 و i20 در نمایشگاه خودروی کرمان

رونمایی از هیوندای i10 و i20 در نمایشگاه خودروی کرمان

کرمان موتور پس از سکوت و کم‌کاری نسبی خود طی چند ماهه گذشته، با دست پر به نمایشگاه خودروی کرمان آمد.
این شرکت در غرفه خود علاوه بر مدل‌های جک و لیفان، از دو محصول کاملاً جدید یعنی هیوندای i10 و i20 رونمایی کرد. همچنان که مطلع هستید طی هفته‌های گذشته خبرهای مختلفی از تولید این دو هاچ‌بک کره‌ای توسط کرمان موتور منتشر شده است.

img_5265

حضور i10 و i20 در نمایشگاه کرمان مهر تأییدی بر اخبار پیش‌گفته بوده و با توجه به کسب مجوز کرمان موتور از کمپانی هیوندای، این شرکت را می‌توان تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران دانست.

img_5270

I10 کوچکترین هاچبک هیوندای بوده و با تکیه بر قلب 1.3 لیتری توانی برابر با 86 اسب بخار دارد که به همراه گشتاور 121 نیوتون‌متری تحویل جعبه‌دنده چهار دنده خودکار می‌گردد. تمامی نسخه‌های آن دیفرانسیل جلو هستند و طبق بروشور موجود در غرفه به مواردی چون دو عدد کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، تهویه مطبوع خودکار، ترمز ضد قفل (ABS) به همراه EBD، کمکی شروع حرکت در سربالایی و چند حسگر پارک مجهز شده‌اند.

img_5268

برادر بزرگتر یعنی i20، پیشرانه 1.4 لیتری 98 اسب بخاری و 134 نیوتن‌متری دارد. جعبه‌دنده از نوع چهار سرعته خودکار بوده و ارقام مذکور را به چرخ‌های جلو می‌رساند. کمکی شروع حرکت در سربالایی، آینه‌های حساس به نور، حسگرهای پارک عقب به همراه دوربین، تهویه خودکار، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، پخش فایل‌های DVD، فرمان برقی، دو عدد کیسه هوا، حسگر فشار باد لاستیک و کامپیوتر سفری نیز سایر ویژگی‌های آن را تشکیل می‌دهند.

New Hyundai i10 facelift 2017

New Hyundai i10 facelift 2017

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *