رونمایی از هیوندای سوناتا فیس‌لیفت 2018 در کره جنوبی

رونمایی از هیوندای سوناتا فیس‌لیفت 2018 در کره جنوبی

پس از انتشار تعدادی از اسکچ های طراحی، هیوندای سوناتای فیس لیفت شده به‌صورت رسمی در سئول پایتخت کره جنوبی معرفی شد.

facelift-hyundai-sonata-1

سوناتای مخصوص بازار آمریکا در ماه آوریل و در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود طراحی آن با خودرویی که در تصویر می‌بینید یکسان باشد. در کل این خودرو از ظاهر تیزتر و گیراتری برخوردار بوده و البته نسبت به نسخه‌ی قبل از فیس لیفت سعی شده رفاه و آسایش، ایمنی و پیشرانه‌ ها بهبود یابد.

facelift-hyundai-sonata-2

در نمای جلو به وضوح می‌توان تأثیرپذیری سوناتای فیس لیفت از زبان طراحی این روزهای هیوندای را دید. از شاخصه‌های این بخش می‌توان به جلوپنجره‌ی گوشه‌دار، چراغ‌های LED روز روشن عمودی، چراغ‌های جلوی نازک و کاپوتی با خطوط زیاد اشاره نمود.

facelift-hyundai-sonata-5

از دیگر تغییرات بصری خودرو می‌توان به رینگ‌های 17 و 18 اینچی بازطراحی شده، گرافیک منحصربه‌فرد چراغ‌های عقب و تغییر مکان قرارگیری پلاک عقب اشاره کرد.

facelift-hyundai-sonata-8

کابین سوناتای فیس لیفت نیز دربردارنده‌ی سیستم تهویه‌ی به‌روز شده، کنترل‌های گرما و سیستم صوتی و همچنین صفحه لمسی 7 اینچی رنگی می‌باشد. تمامی این تجهیزات به‌صورت استاندارد سوناتای خاص بازار کره وجود خواهند داشت. البته صفحه‌نمایش 8 اینچی را می‌توان به‌صورت سفارشی دریافت نمود.

2018-hyundai-sonata-fl-9

غربیلک فرمان نیز بسته به تریم انتخابی تغییر کرده است. تمامی مدل‌ها دارای فرمان سه پره بوده و فرمان مدل 2 لیتری توربو از نوع D شکل می‌باشد. این سدان همچنین از پورت شارژ USB جدید در کنسول مرکزی، توانایی شارژ بی‌سیم اسمارت فون ها و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو برخوردار است.

2018-hyundai-sonata-fl-8

2018-hyundai-sonata-fl-10

facelift-hyundai-sonata-7

2018-hyundai-sonata-fl-7

2018-hyundai-sonata-fl-4

2018-hyundai-sonata-fl-5

2018-hyundai-sonata-fl-1

2018-hyundai-sonata-fl-6

2018-hyundai-sonata-fl-3

2018-hyundai-sonata-fl-2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *