رونمایی از اشکودا رپید فیس‌لیفت

رونمایی از اشکودا رپید فیس‌لیفت

اشکودا این روزها روی غلتک افتاده است. پس از به‌روزرسانی مدل‌های اوکتاویا و سیتی گو و همچنین رونمایی از کودیاک اسکات و اسپورت لاین، این خودروساز اهل جمهوری چک حالا مدل‌های رپید و رپید اسپیس بک را نیز فیس لیفت نموده است.

2017-skoda-rapid-facelift01

با نمای جلوی خودرو شروع می‌کنیم، جایی که چراغ‌های جلو هم‌اکنون از نوع بای زنون بوده و نواری از LED های روز روشن را نیز به همراه دارند. نیازی به گفتن نیست که برای داشتن این چراغ‌ها باید پول بیشتری را پرداخت کنید چراکه به‌صورت آپشن هستند. سفارش این چراغ‌ها ارزشش را دارد چراکه از عملکرد دستیار نوربالا نیز برخوردار بوده و می‌تواند به‌صورت خودکار نور چراغ را بر پایه‌ی حسگری که نقش تنظیم را بر عهده دارد کم‌وزیاد کند.

2017-skoda-rapid-facelift

سپر جلو نیز اصلاح شده و حالا شاهد وجود مه شکن‌های جدیدی هستیم. این تغییرات به منظور پهن‌تر نشان دادن رپید ایجاد شده‌اند. در نمای عقب نیز می‌توان سپری بازنگری شده و گرافیک جدید چراغ‌ها را دید که به‌صورت آپشنال از تکنولوژی LED برخوردار بوده و تیره‌تر هستند. چندین نوع رینگ با اندازه‌های 15 تا 17 اینچی نیز به خودرو اضافه شده و اندازه‌ی شیشه ی عقب مدل رپید اسپیس بک افزایش یافته است.

2017-skoda-rapid-facelift02

اما تغییرات مهم‌تر در زیر کاپوت رخ داده‌اند جایی که هر دو مدل رپید هم‌اکنون با پیشرانه‌ی آشنای 3 سیلندر 1 لیتری توربوی فولکس‌واگن در دسترس هستند. این پیشرانه با دو خروجی 95 و 110 اسب بخاری ارائه می‌شود. البته مشتریان می‌توانند کماکان پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.4 لیتری 125 اسبی یا یکی از دو پیشرانه‌ی دیزلی 1.4 لیتری 90 اسبی یا 1.6 لیتری 116 اسب بخاری را سفارش دهند.

2017-skoda-rapid-spaceback-facelift01

در داخل کابین این دو خودرو شاهد هات اسپات WLAN و دو پورت USB اضافی موجود در بخش عقب خودرو هستیم.

2017-skoda-rapid-spaceback-facelift02

اشکوا دو فرزند به‌روز شده‌ی خود را چند هفته‌ی دیگر در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 در معرض دید عموم خواهد گذاشت. به‌عنوان سخن نهایی باید گفت این احتمال وجود دارد که نسل دوم کراس اوور کامپکت یتی نیز برای نمایش در نمایشگاه خودروی فرانکفورت آماده شود.

2017-skoda-rapid-spaceback-facelift

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *