رنو بدنبال سهم بیشتر از بازار ایران

رنو بدنبال سهم بیشتر از بازار ایران

اولین سری از محصولات وارداتی رنو توسط شرکت نگین خودرو به مشتریان تحویل داده شد. بدین ترتیب رنو نشان داد که قصد دارد در بازاری که عمده آن در اختیار خودروهای ساخت کره جنوبی است، سهمی داشته باشد. این خودروها شامل پنج مدل لاگونا کوپه، اسکالا، کولیوس ،فلوئنس و لاتیتود هستند.

2011 Renault Laguna Coupe
2011 Renault Laguna Coupe

رئیس هیئت مدیره شرکت نگین خودرو در مراسم تحویل اولین سری از محصولات رنو در ایران با اشاره به قدمت محصولات رنو در ایران گفت : برند رنو از قدیمی ترین برند ها در ایران بوده و قدمت آن به بیش از صد سال گذشته باز می گردد ، در این سالها شرکت رنو ، با ارائه محصولات با کیفیت ، سعی در حفظ برند خودرو در ایران نموده است. شربیانی علت انتخاب محصولات رنو جهت عرضه به بازار ایران را ، جذابیت و محبوبیت محصولات رنو در ایران عنوان کرد و افزود : ارائه این محصولات پروژه ای بود که حدود دو ساله به طول انجامید به طوری که در این مدت شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات رنو در ایران ، فعالیتهای بسیاری را جهت عرضه محصولات رنو در بازار ایران نمود.

Renault Fluence Z-E 2011
Renault Fluence Z-E 2011

همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک برندهای جدیدی از محصولات رنو را در بازار ایران عرضه خواهیم نمود ، همچنین تاکنون 3نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات رنو آغاز به کار نموده و در آینده نزدیک نیز نمایندگی هایی را در مراکز اصلی استان ها احداث خواهیم کرد.

Renault Koleos 2011
Renault Koleos 2011

وی مردم ایران را شایسته خودروهای با کیفیت دانست و افزود : امید است با برنامه هایی که در آینده خواهیم داشت ، برندهای بسیار خوبی از محصولات شرکت رنو را عرضه نمائیم ، چرا که مردم ایران لایق استفاده از چنین محصولاتی را می باشند.

Renault Latitude 2011
Renault Latitude 2011

شما فکر می کنید رنو با این خودروها در بازار ایران به چه جایگاهی می رسد؟ و اصولا برای رقابت با رقبای حال حاضر به چه پارامترهایی نیاز دارد؟ آیا تجربه ناموفق رنو 21 تکرار می شود یا تجربه موفق رنو 5؟

Renault scala 2011
Renault scala 2011

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *