رندری از سوپرکار شرکتی که دیگر وجود ندارد!

رندری از سوپرکار شرکتی که دیگر وجود ندارد!

اگرچه خودروهای اسپورتی چون sonett و 9-3 Viggen ماحصل دسترنج ساب بوده‌اند اما این کمپانی هرگز یک سوپرکار کامل نساخت. به نظر می‌رسد Gray Design به وجود این خلأ در سبد محصولات شرکتی که دیگر وجود ندارد پی برده و رندری از یک کوپه‌ی سوئدی تکنولوژیک را منتشر کرده که AiroX نام دارد. هوش مصنوعی پیشرفته‌ی خودرو می‌تواند به راننده حتی این کمک را بکند که در پیست سریع‌تر حرکت نماید.

saab-airox-rendering

جدای جلوپنجره، خیلی نمی‌توان اثری از طراحی محصولات کلاسیک ساب را در AiroX دید. صفحه‌نمایش موجود در نمای جلو برای نشان دادن پیام‌ها یک تکنولوژی عجیب‌وغریب است. این خودرو با سقفی کم ارتفاع و قوای محرکه‌ی قرار گرفته در میانه‌ی خودرو بیشتر شبیه سوپرکارهای کلاسیک است. هرچند این خودرو بیشتر از تاریخچه‌ی هوانوردی ساب الهام گرفته است.

saab-airox-rendering-02

saab-airox-rendering-01

بال‌های قابل حرکت و فلاپ هایی که تنظیم می‌شوند باعث افزایش ویژگی‌های آئرودینامیکی خودرو می‌شوند. طبق گفته‌های Gray Design قطعات بخش جلویی می‌توانند میزان نیروی رو به پایین را تنظیم کنند. پانل‌های عقبی نیز به منظور افزایش پایداری خودرو در سرعت‌های بالا می‌توانند بسط یابند.

saab-airox-rendering-09

saab-airox-rendering-08

شانس ساخت سوپرکار توسط ساب بسیار پایین است زیرا کمپانی مادر مشکلات کافی با تولید مدل 9-3 الکتریکی دارد. در ژانویه‌ی سال جاری کمپانی ادعا کرد که سفارش‌هایی برای تأمین 150 هزار دستگاه از خودروهای الکتریکی از شرکت پاندای چین را دریافت کرده است. انتظار می‌رود تولید این خودرو در تأسیسات جدید تا پایان سال آغاز شود.

saab-airox-rendering-07

saab-airox-rendering-06

saab-airox-rendering-03

saab-airox-rendering-04

saab-airox-rendering-05

saab-airox-rendering-10

saab-airox-rendering-11

saab-airox-rendering-13

saab-airox-rendering-12

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *