دومین هدیه لامبورگینی به پلیس ایتالیا

دومین هدیه لامبورگینی به پلیس ایتالیا

اگر فکر می‌کنید وجود یک دستگاه لامبورگینی اوراکان در پلیس ایتالیا کافی نیست، این برند مشهور ایتالیایی دومین نمونه از سوپرکار خود را به پلیس این کشور تحویل داده است. پلیس بزرگراه در بولونیا از این خودروی پرسرعت برای انجام وظیفه در شرایط فوق‌العاده و همچنین مدلی برای حمل ارگان‌های حیاتی بدن استفاده خواهد کرد. البته پلیس ایتالیا اعلام کرده از اوراکان در عملیات عادی نیز سود خواهد برد.

lamborghini-huracan-policia-04

اوراکان پلیس دارای طرح مخصوص پلیس ایتالیا و چراغ‌های هشدار آبی و نوشته‌های سفید است. نواری از پرچم سه رنگ ایتالیا در هر طرف این سوپرکار نقش بسته است. لاستیک‌های پیرلی P Zero نیز زیر خودرو جای گرفته‌اند. هنوز هم قدرت خودرو از دل پیشرانه‌ی 10 سیلندر 5.2 لیتری بیرون آمده که برابر با 602 اسب بخار است. این نیرو به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

lamborghini-huracan-policia-03

lamborghini-huracan-policia-05

lamborghini-huracan-policia

لامبورگینی روابط نسبتاً نزدیک خود با پلیس ایتالیا را حفظ کرده است. در سال 2015 این برند یک دستگاه اوراکان را به پلیس بزرگراه رم هدیه نمود. حتی قبل از آن و در سال 2008 نیز یک دستگاه گالاردو به پلیس این کشور تحویل داده شد که جایگزین دو مدل قبلی‌ای شد که وظایف مشابه را انجام می‌دادند.

lamborghini-huracan-policia-02

lamborghini-huracan-policia-01

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *