حضور نسل جدید بیوک انکلیو در نمایشگاه نیویورک

حضور نسل جدید بیوک انکلیو در نمایشگاه نیویورک

نسل کنونی بیوک انکلیو که به‌صورت کانسپت در سال 2006 نمایش داده شد و یک سال بعد نیز نسخه‌ی تولیدی آن به بازار آمد هم‌اکنون پیر شده و نسل جدید آن در راه است.

2016-buick-enclave-3

هرچند، از آنجایی که تقاضای زیادی برای کراس اوورها و شاسی بلندها وجود دارد، برند وابسته به جنرال موتورز قبلاً جانشینی را برای نسل فعلی انکلیو در نظر گرفته و طبق گفته‌های اتونیوز در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

2016-buick-enclave-4

بیوک انکلیو جدید که در بهار سال جاری در نمایشگاه نیویورک 2017 رونمایی خواهد شد و از اواسط سال وارد بازار خواهد شد از جدیدترین زبان طراحی بیوک که برای اولین بار در مدل مطالعاتی آونیر دیده شد بهره خواهد برد. از موارد مشابه این دو خودرو می‌توان به جلوپنجره و چراغ‌ها و البته بدنه‌ای ‌تروتمیز اشاره کرد.

2016-buick-enclave-5

هنوز جزئیات خیلی زیادی درباره‌ی کابین این خودرو منتشر نشده اما انتظار طراحی جدیدی را داریم و البته باید شاهد حضور برخی تکنولوژی‌های جدید و سیستم‌های کمک‌راننده باشیم.

2016-buick-enclave-1

بیوک انکلیو 2018 احتمالاً از همان معماری C1XX شورلت تراورس 2018 استفاده خواهد کرد و اگرچه بیوک هیچ جزئیاتی را در این باره منتشر نکرده اما برخی منابع می‌گویند که پیشرانه‌های 4 سیلندر توربو و 6 سیلندر بخشی از نسخه‌های ارائه شده خواهند بود.

2016-buick-enclave-2

نمایشگاه خودروی نیویورک 2017 از اواسط ماه آوریل شروع به کار خواهد کرد و نیازی نیست تا زمان زیادی را برای دانستن جزئیات بیشتر این خودرو منتظر بمانیم.

2016 Buick Enclave AWD
2016 Buick Enclave AWD

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *