جزئیات و بهای رسمی ام‌جی GS مدل 2017

جزئیات و بهای رسمی ام‌جی GS مدل 2017

به تازگی قیمت و جزئیات جدیدترین ساخته‌ی ام‌جی یعنی مدل GS 2017 اعلام شده است.
این خودروی 5 نفره که توانسته از تست‌های تصادف انکاپ استرالیا 4 ستاره‌ی ایمنی را به دست آورد در دو تریم با بهای 25990 و 27990 دلار (استرالیا) عرضه خواهد شد.

mg_gs_suv_driveway

اما قلب تپنده‌ی این خودرو پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو با تزریق مستقیم است. پیشرانه‌ی یاد شده قدرت 159 اسب بخاری و گشتاور 250 نیوتون متری داشته و این نیرو از طریق گیربکس 7 سرعته ی دوکلاچه ی اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این گیربکس و پیشرانه با کمک‌های سایک موتورز و جنرال موتورز توسعه یافته است.

mg-gs_4

ام‌جی GS که استاندارد آلایندگی یورو 5 را دارد در سیکل ترکیبی و در هر صد کیلومتر 7.4 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع تنظیمات چند اتصالی است. طول/عرض/ارتفاع خودرو به ترتیب برابر با 4500/1855/1699 میلی‌متر بوده و فاصله‌ی بین محورها نیز برابر با 2650 میلی‌متر می‌باشد. فضای محفظه‌ی بار GS در حدود 483 لیتر بوده که با تا شدن صندلی‌ها این فضا به 1336 لیتر افزایش می‌یابد.

mg_gs_interior_02

دو تریم این خودرو عبارت‌اند از مدل‌های Core و Soul. برخلاف برادر این خودرو یعنی ام‌جی 6، مدل Essence در GS وجود ندارد.

mg-gs_9

تجهیزات استاندارد مدل Core عبارت‌اند از رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، سیستم تهویه مطبوع تک ناحیه‌ای با دریچه‌های پشتی، پورت USB، ارتباط بلوتوث و مدیا، سیستم صوتی با 6 بلندگو، صفحه‌نمایش رنگی، کروز کنترل، صندلی‌های جلوی اسپورت و غربیلک فرمان چرمی.

MG GS

MG GS 110

تجهیزات ایمنی GS 2017 نیز شامل ترمزهای دیسکی خنک شونده در جلو و عقب، 6 کیسه‌ی هوا، دوربین و حسگرهای پشتی، دستیار نگه‌داشتن خودرو در تپه، دستیار ترمز الکترونیکی و کنترل پایداری الکترونیکی هستند.

mg_gs_interior_01

اما مدل Soul که مجهزتر است از رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، صندلی‌های جلویی برقی، مه شکن‌های جلو، تریم چرمی صندلی‌های جلو و صفحه‌نمایش چند عملکردی رنگی در پشت آمپر بهره می‌برد.

این خودرو با ترمز اضطراری خودکار عرضه نمی‌شود اما انکاپ استرالیا می‌گوید که در حال کار با ام‌جی برای افزایش تجهیزات ایمنی این خودرو است. کروز کنترل فعال، هشدار خروج از خط و هشدار کمربند ایمنی نیز در این خودرو دیده نمی‌شوند.

رئیس انکاپ استرالیا گفته است:

ام‌جی GS از نظر ساختاری خودروی خوبی است و حفاظت خوبی از سرنشینان به عمل می‌آورد اما از نظر تجهیزات ایمنی در سطح بالایی قرار ندارد.

MG GS 1200

MG GS 13

MG GS 14

MG GS 15

منبع: caradvice

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *