جدیدترین تیزر سریع و خشن 8: سونامی خودران‌ها!

جدیدترین تیزر سریع و خشن 8: سونامی خودران‌ها!

خودروهای خودران می‌آیند… تا شما را بکشند!
حدود یک ماه از اکران سری جدید سریع و خشن 8 فاصله داریم. قسمت جدید این سری فیلم 12 آوریل 2017 در سینماها اکران خواهد شد اما قبل از دیدن فیلم تریلری جدید از آن منتشر شده است.

the-real-villain-in-the-fate-of-the-furious-is-self-driving-cars-copy

این کلیپ جدید 3 دقیقه‌ای برخی از سناریوهایی که قبلاً دیده‌ایم را نشان می‌دهد که از آن جمله می‌توان به خلاف‌کار شدن دام و انفجارهای زیاد رخ داده در فیلم اشاره کرد؛ اما این بار صحنه‌هایی بیشتر از فیلم را می‌توان دید که دربردارنده‌ی استفاده از خودروهای خودران مسلح است.

the-real-villain-in-the-fate-of-the-furious-is-self-driving-cars-png

وین دیزل به همراه هنرپیشه‌های نام آشنایی چون دواین جانسون، تایرس گیبسون، کریس بریجس و میشله رودریگز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. البته افراد جدیدی چون جیسون استیتهام، هلن میرن و اسکات ایستوود نیز در سریع و خشن 8 حضور دارند. این فیلم در نیویورک، آیسلند، کوبا و کلیولند فیلم‌برداری شده است.

this-is-just-wow

اما شاهد کاراکتر چارلی ترون نیز هستیم که دام را وسوسه می‌کند تا به دنیای خلاف‌کارانی که به نظر نمی‌رسد از آن فرار کند بپیوندد. خودروهایی با بیش از 17 میلیون دلار ارزش در این سریع و خشن 8 استفاده شده که از آن جمله می‌توان به معرفی دوج چلنجر دیمون جدیدی اشاره کرد که طبق شایعات قدرت 757 اسبی خواهد داشت. حتی کانسپت نیسان IDX نیز در این فیلم حضور دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *