جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسل جدید مرسدس CLS

جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسل جدید مرسدس CLS

برخی افراد روور II P5 Mark دهه‌ی 60 میلادی را به عنوان پدر سبک بدنه‌ی “چهار درب کوپه” می‌دانند اما نسل اول CLS که در سال 2004 معرفی شد در نظر بسیاری از افراد پایه‌گذار این مکتب است. این خودرو که بر پایه‌ی E کلاس سدان ساخته شده حالا به آخر راه خود رسیده و به زودی جای خود را به نسل جدید خواهد داد.

2018-mercedes-cls-spy-1

خودرویی که اینجا می‌بینید پروتوتایپ CLS 2018 است که انتظار می‌رود بجای نام پیشنهادی CLE همان نام اصلی خود را حفظ کند. می‌توانید فکر کنید که این خودرو نسخه‌ی چهار درب E کلاس کوپه است. خودروی تست پوشش‌های استتاری فراوانی داشته و در ستون C و لبه‌ی صندوق برخی قطعات فیک به منظور پنهان کردن طراحی واقعی خودرو بکار رفته‌اند.

2018-mercedes-cls-spy-4

با نگاهی عمیق‌تر به نظر می‌رسد اگزوزهای خودرو توسط قطعات پلاستیکی مشکی بخش پایینی سپر مسدود شده‌اند اما اگزوز اصلی خودرو به این خروجی‌ها متصل نیست. نمای اورهنگ عقب قطعاً غول‌پیکر است اما امیدواریم در زمان ناپدید شدن پوشش‌ها به این بدی نباشد.

2018-mercedes-cls-spy-photo

CLS جدید از همان پلتفرم MRA بکار رفته در مدل‌های مختلف E کلاس سود خواهد برد و البته بخش اعظم قطعات خود را نیز از برادر قرض خواهد کرد. انتظار می‌رود پیشرانه‌های 6 سیلندر جدیدی که در S کلاس فیس لیفت معرفی خواهند شد در این خودرو نیز بکار روند.

2018-mercedes-cls-spy-2

در مقایسه با E کلاس سدان عادی، CLS جدید شاید فاصله‌ی محوری اندکی طویل‌تر داشته باشد تا فضای پای بیشتری برای سرنشینان فراهم شود. علیرغم خط سقف شیب‌دار، فضای سر بخش عقب برای اکثر افراد کافی خواهد بود.

2018-mercedes-cls-spy-3

مرسدس هنوز جزئیات مربوط به مشخصات و زمان رونمایی CLS جدید را منتشر نکرده اما به نظر می‌رسد ما این خودرو را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خواهیم دید. نفس خود را برای دیدن CLS شوتینگ بریک جدید حبس نکنید زیرا طبق اخبار منتشر شده نسل جدید این مدل را نخواهیم دید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *