جانشینی لوبو بجای فولکس گل

جانشینی لوبو بجای فولکس گل

خودرو لوبو متعلق به شرکت جیلی چین به زودی در خط تولید گل قرار می گیرد. این خودروساز چینی همانند بیشتر هموطنانش یکی از کپی سازهای قهار به شمار می رود.

lobo

یک منبع آگاه در شرکت بم خودرو ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: خودرو گل طی دو یا سه ماه آینده از خط تولید خارج خواهد شد و به جای آن لوبو که خودرویی متعلق به شرکت جیلی چین است، در خط تولید این خودرو قرار می گیرد.

lobo-side

پیش از این مهندس اکبر، مدیرعامل سابق راین خودرو از خودرو جدیدی به نام پولو خبر داده بود که این منبع آگاه اعلام کرد که خودرو، پولو به عنوان خودرو جدید می آید نه خودرو جایگزین و به زودی نیز تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

ظاهرا خط تولید خودروی لوبو آماده شده و تولید آن به زودی آغاز می شود. در همین حال روز گذشته برخی از خبرگزاری ها از توقف تولید گل در شرکت بم خودرو خبر دادند، این در حالی است که به گفته این منبع آگاه تولید گل متعلق به شرکت فولکس واگن همچنان ادامه دارد.

GEELY lobo

سال گذشته تولید فولکس گل در مقطعی با مشکل تامین قطعه مواجه و به همین دلیل به طور موقت تولید آن متوقف شد؛ اما در سال جاری و با برطرف شدن مشکل مذکور تولید این خودرو مجددا آغاز شده است. به طوری که طی مهر ماه سال جاری 178 دستگاه از خودرو مذکور تولید شده است.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *