ثبت ۴۰۰ هزار سفارش برای تسلا مدل ۳؛ آیا تحویل این خودروها ۶ سال به طول می انجامد؟

ثبت ۴۰۰ هزار سفارش برای تسلا مدل ۳؛ آیا تحویل این خودروها ۶ سال به طول می انجامد؟

امروز ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا امروز در بیانیه ای اعلام نمود که تاکنون حدود 400 هزار مشتری برای خرید سدان الکتریکی «مدل 3» ثبت نام کرده اند.

بد نیست بدانید که در ابتدای ماه جاری میلادی که فقط یک هفته از ثبت نام برای پیش فروش Model 3 گذشته بود، 325 هزار نفر برای این امر نام نویسی نموده بودند و اکنون ایلان ماسک در این رابطه گفته: «ما در حال حاضر بیش از 400 هزار سفارش برای این خودرو داریم که این میزان حتی برای خودمان نیز تعجب بر انگیز و البته بسیار خوشایند است.»

سدان مورد بحث تقریبا دو برابر بیشتر از میزانی که پیش بینی می شد با استقبال خریداران مواجه شده است. این ماشین الکتریکی در سال 2017 میلادی عرضه خواهد شد و قیمتش نیز از 35 هزار دلار آغاز می شود.

ایلان ماسک پیش بینی می کند که میزان تقاضا برای Model 3 تا زمان عرضه به 500 هزار عدد برسد. همچنین بد نیست اشاره کنیم که این میزان زیادِ تقاضا ممکن است در روند تحویل خودرو به خریداران مشکلاتی ایجاد نماید زیرا در حال حاضر، این شرکت به طور میانگین، در هر سه ماه 15 هزار خودرو تولید می کند و اگر بخواهد همین روند را ادامه دهد، احتمالا پروسه تحویل ماشین ها 6.5 سال به طول خواهد انجامید.

در آخر هم بد نیست یادآوری کنیم که Model 3 در روز 13 فروردین ماه سال جاری به صورت رسمی معرفی گشته و گفته شد که این سدان با یک بار شارژ قادر به پیمودن مسافتی معادل 346 کیلومتر خواهد بود. همچنین خوب است بدانید این اتومبیل الکتریکی در کمتر از 6 ثانیه از صفر تا یکصد کیلومتر را پر کرده و به واسطه صفحه نمایش 17 اینچی موجود در داخل اتاق، فرامین صوتی راننده را اجرا می نماید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *