تکنولوژی هیبریدی فولکس گلف و پولوی جدید، پایانی بر دیزلی‌ها

تکنولوژی هیبریدی فولکس گلف و پولوی جدید، پایانی بر دیزلی‌ها

پیشرانه‌های دیزلی در خودروهای کوچک می‌توانند کم‌رنگ شوند چراکه سیستم هیبریدی هوشمند فولکس‌واگن آماده‌ی افزایش بهره‌وری و راندمان پیشرانه‌های بنزینی است.

Polo_Front

طبق گفته‌های دکر فرانک ولش رئیس بخش توسعه‌ی فولکس‌واگن، سیستم الکتریکی 48 ولتی جدید با باتری ارتقا یافته آلایندگی پیشرانه‌های بنزینی را بین 6 تا 8 گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر کم خواهند کرد. این موضوع به همراه هزینه‌های موردنیاز برای تست آلایندگی پیشرانه‌های دیزلی می‌تواند استفاده از آن‌ها در خودروهای کوچک را کم‌رنگ و حتی محو نماید.

Volkswagen Golf GTE plug-in hybrid

دکتر ولش می‌گوید:

پیشرانه‌های دیزلی امروزی گران‌تر از پیشرانه‌های بنزینی بوده و این فاصله به خاطر کار روی استانداردهای سخت‌تر بیشتر نیز می‌شود. ما هم‌اکنون مشتریان کافی برای خودروهای دیزلی چون پولو را داریم اما شاید این موضوع برای همیشه اتفاق نیفتد.

او تأیید می‌کند که:

یک سیستم هیبرید 48 ولتی روی پولو و گلف نصب می‌شود. این سیستم همکاری بهتر و حرکت/توقف تقریباً بی‌صدایی را پیشنهاد می‌کند بنابراین شما وارد مدار شدن یا خروج سیستم را احساس نخواهید کرد. همچنین در شرایط واقعی در هر کیلومتر 6 تا 8 گرم دی‌اکسید کربن کمتری تولید خواهد شد.

دکتر ولش همچنین جزئیات نسخه‌ی جدید پلتفرم MQB گروه فولکس‌واگن را نیز آشکار ساخت. این پلتفرم پیش از این زیرساخت 58 مدل گروه فولکس‌واگن و 8 میلیون خودروی فروخته شده است. MQB A0 معماری پولو 2017 جدید را تشکیل خواهد داد و سپس در سایر خودروهای کوچک گروه مثل سئات ایبیزا، اشکودا فابیا و طیف شاسی بلندهای کوچک‌تر بکار خواهد رفت.

VW Polo

این پلتفرم علاوه بر دارا بودن مزیت‌های هزینه و وزن کمتر، طیفی از تکنولوژی‌های کمک‌راننده‌ی پیشرفته را نیز به ارمغان خواهد آورد، چیزی که پیش از این در خودروهای کوچک دیده نشده است. همچنین خودروهای کوچکی چون پولو و شاسی‌بلندی چون اطلس از این پلتفرم سود خواهند برد. این دو اختلاف طولی بیش از یک متر دارند.

volkswagen-e-golf-2017-1024-01

مقامات فولکس‌واگن همچنین نیاز به پر کردن فاصله بین خودروی پولو و آپ را احساس کرده‌اند اگرچه که این خودرو شاید نشان فولکس‌واگن را نداشته باشد. فولکس ایجاد دو برند بیشتر، یکی برای بازارهای نوظهور و دیگری برای راه‌حل‌های حمل‌ونقل هوشمندانه را تأیید کرده است اما اشکودا و سئات نیز می‌توانند این فاصله را پر کنند.

vw-cross-up-1

منبع: autoexpress

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *