تصوری از طراحی احتمالی نسل جدید پورشه 911

تصوری از طراحی احتمالی نسل جدید پورشه 911

ماه گذشته تعدادی از پروتوتایپ‌های نسل آیندهٔ پورشه 911 در حال انجام آزمایش‌های زمستانی دیده شد که نمایی اجمالی از طراحی آن‌را نشان می‌دادند. در پروتوتایپ‌های در حال آزمایش این اسپرت نمادین آلمانی عناصر ظاهری متمایزی به چشم می‌خورند که اگر در نمونه‌های تولید باقی بمانند می‌توان گفت در نسل جدید 911 شاهد یکی از جامع‌ترین تغییرات ظاهری این خودرو طی سال‌های اخیر خواهیم بود. حال با توجه به این تصاویر جاسوسی، دو رندر از نسل آیندهٔ پورشه 911 که با کد 992 شناخته می‌شود طراحی شده است که نگاهی دقیق‌تر از چهرهٔ احتمالی آن‌را ارائه می‌کند.

porsche-911-2019

شاید مهم‌ترین تغییر ظاهری نسل جدید 911 در قسمت عقب آن انجام گرفته باشد چراکه انتظار می‌رود در این قسمت چراغ‌های عقب با الهام از کانسپت میشن E طراحی شده و با یک نوار LED نازک به یکدیگر متصل شوند. علاوه بر این، طراحی اگزوز نیز جدید بوده و ورودی‌های هوا و درِ موتور مختلفی هم در نسخه‌های مختلف 911 ارائه خواهد شد. در جلو اما ممکن است ورودی‌های هوا و اسپلیتر با الهام از 918 طراحی شوند درحالی‌که قطعاً چراغ‌های جلو گرد 911 همچنان باقی خواهند ماند. بااین‌حال مثل قبل این چراغ‌ها کمی بهینه شده و احتمالاً به چراغ‌های روشنایی در روز هم مجهز خواهند بود.

porsche-911-2019-retro

انتظار می‌رود نسل جدید پورشه 911 در سال 2019 به بازار عرضه شود درحالی‌که بعداً یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی هم برای آن ارائه خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *