تصاویر جاسوسی نسل جدید رولزرویس فانتوم 2018

تصاویر جاسوسی نسل جدید رولزرویس فانتوم 2018

رولزرویس تمام توجهات خود را به معرفی نسل جدید مدل فانتوم تا پایان سال جاری معطوف کرده است. پس از مشاهده‌ی نسخه‌ی پروتوتاپ با فواصل بیشتر بین محورها در چند روز پیش، به تازگی تصاویر جاسوسی نسل جدید این سدان پرآوازه در شمال اروپا ثبت شده است. این خودرو از نوع معمولی است، البته اگر بتوان ساخته‌های رولزرویس را “معمولی” نامید.

2018-rolls-royce-phantom-spy-01

برخی افراد می‌گویند علیرغم وجود پوشش‌های فراوان روی این خودرو، نسل جدید فانتوم از طراحی تکاملی با چند بهینه‌سازی مناسب بهره خواهد برد. هرچند، این روزها پوشاندن خودروها با این نوع برچسب‌ها به یک مد تبدیل شده و حتی خودروهای فیس لیفت نیز با پوشش‌های استتاری زیادی به خیابان‌ها راه پیدا می‌کنند.

2018-rolls-royce-phantom-spy-02

رولزرویس اخیراً گفته که مشتریان هرگز طراحی انقلابی این برند را نمی‌پذیرند؛ بنابراین به جرئت می‌توان گفت که نسل جدید فانتوم نسبت به مدل قبلی تنها برخی بازنگری‌ها را خواهد داشت. شاید چشمگیرترین تغییرات در کابین فانتوم جدید رخ دهند، جایی که نشان‌دهنده‌های آنالوگ احتمالاً با صفحه‌نمایش دیجیتالی جایگزین خواهند شد. با توجه به اینکه اکثر خریداران مدل‌های رولزرویس در دهه‌ی 50 زندگی خود هستند و شاید خواهان ظاهری کلاسیک باشند، تنها زمان به ما خواهد گفت که این حرکتی درست است یا خیر. شاید یک راه‌حل برای جلوگیری از ایجاد مشکل پیشنهاد گزینه‌ی آنالوگ یا دیجیتال به مشتریان باشد.

2018-rolls-royce-phantom-spy-03

انتقال به نسل جدید با کاهش وزن چشمگیر همراه خواهد بود زیرا فانتوم از پلتفرم کاملاً متفاوتی بهره خواهد برد که مشابه پلتفرم CLAR استفاده شده در ب ام و سری 7 است. این خودرو پیشرفته‌ترین خودروی تاریخ رولزرویس خواهد بود و البته به لطف زیرساخت جدید خود بیشترین راندمان را خواهد داشت. احتمالاً پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.75 لیتری فانتوم نیز در نسل جدید با بهینه‌سازی‌هایی همراه خواهد بود.

2018-rolls-royce-phantom-spy-photo

به خاطر داشته باشید که فانتوم کوپه و دراپ هد در نسل جدید حاضر نخواهند بود اما با توجه به اینکه رولزرویس مدل‌های ریث و دون را دارد این موضوع مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

rolls-royce-phantom-01

شاید رولزرویس فانتوم جدید در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی و فروش آن از اواخر سال جاری یا ابتدای سال 2018 شروع شود. اگر به دنبال رولزرویسی با ارتفاع بیشتر از سطح زمین هستید باید برای معرفی شاسی‌بلند کولینان در سال آینده منتظر بمانید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *