تسلا یکی از مدیران باسابقه آئودی را به استخدام خود درآورد

تسلا یکی از مدیران باسابقه آئودی را به استخدام خود درآورد

تسلا موتورز روز جمعه اعلام کرد که پیتر هاخ هولدینگر (Peter Hochholdinger)رسماً به این کمپانی پیوسته و قرار است به عنوان مدیر ارشد تولیدات، کار خود را در آنجاآغاز کند. هولدینگر پیش از این از مقامات ارشد کمپانی بزرگ فولکس واگن و زیر مجموعه اش، آئودی بودهاست.

طبق اخبار رسیده ماموریت اصلی این شخص افزایش کیفیت و ظرفیت تولید دو محصول محبوب این خودروساز، یعنیModel S وModel X اسپرت،و از همه مهمتر،کمک بهپی ریزیبرنامه ای قابل توسعه و اقتصادی جهت تولید خودرویModel 3 است.

تسلا پنج برابر کردن ظرفیت تولید و رسیدن به حد نصاب ساخت 500 هزار دستگاه خودرو در سال را در برنامه خود قرار داده. این هدف از دیدگاه بسیاری از کارشناسان این صنعت چیزی مثل «ماموریت غیر ممکن» است و حتی اگر تسلا تمام استعدادها و متخصصین مورد نظر را نیز به استخدام خود درآورده باشد باز هم عملیاتی نخواهد بود.

این خبربرای اولین بار توسط موسس و مدیرعامل شرکت، ایلان ماسک و در خلال گردهمایی ارائه گزارش سه ماهه مالی شرکت مطرح شده بود. از دیدگاه بسیاری، زنجیره تامین قطعات این خودروساز جوابگوی این فشار مضاعف نیست، ضمن این که هنوز خودرویModel 3 نیز مراحل طراحی خود را به پایان نرسانده است.

اوایل ماه جاری میلادی بود که ماسک به دنبال خروج مدیر اسبق تولید شرکتش، فراخوانی عمومی را برای جذب نخبه های صنعت خودرو اعلام داشت تا هر کس که می تواند، به تسلا جهترسیدن به هدف تعیین شده اش یاری برساند.

پیتر هاخ هولدینگر ۲۲ سال از عمر خود را به عنوان مرد شماره یک زنجیره تامین قطعات کمپانی بزرگ آئودی گذرانده است. به پیشنهاد او بود که آئودی خط تولید خود را مجدداً در مکزیکفعال ساخت و به طور قطع چنین فردی با این چنین تجربه ای می تواند کمک بزرگی برای تسلا باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *