تأسیس برند جدید چینی WM Motors برای ساخت خودروهای الکتریکی

تأسیس برند جدید چینی WM Motors برای ساخت خودروهای الکتریکی

خودروساز جدیدی در چین بنام WM Motors تأسیس شده است و قصد ساخت خودروهای الکتریکی مقرون‌به‌صرفه را دارد. این شرکت توسط رئیس پیشین ولوو «Freeman Shen» تأسیس شده است. وی این شرکت را در ماه دسامبر گذشته با نام WM (مخفف Weltmesiter) تأسیس نمود.

wm-motors-1

WM موتورز با هدف ساخت خودروهای تمام الکتریکی تأسیس شده است که به‌اندازهٔ کافی ارزان باشند که برای قشر متوسط جامعه حتی بدون مشوق‌ها و یارانه‌های دولتی قابل خریداری باشند. این برند در ماه نوامبر نیز برای تأسیس کارخانهٔ خود زمینی را در مرکز چین به قیمت 1 میلیون دلار خریداری کرد. WM موتورز قصد دارد اولین محصول خود را در این کارخانه در سال 2018 تولید کرده و تا سال 2025 هرسال یک مدل جدید معرفی کند.

wm-motors-5

تاکنون چهار کانسپت از این شرکت مشخص شده‌اند که عبارت‌اند از: اولی یک MPV، دومی SUV، سومی کراس استیشن و چهارمی یک سدان. گزارش شده که هر چهار خودروی مذکور طراحی بسیار مشابهی داشته و توسط طراح ارشد شرکت بنام «Sam Sun» طراحی شده‌اند.

wm-motors-4

wm-motors-2

اطلاعات بیشتری از این خودروها در دسترس نیست اما در کنار اینکه همگی تماماً الکتریکی خواهد بود، WM موتورز گفته است که این خودروها دارای ویژگی‌های به‌شدت اتصالی خواهند بود یعنی مشابه اولین محصول برند جدید جیلی و ولوو Lynk & Co. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده بیشتر در مورد این شرکت جدید WM موتورز بشنویم.

wm-motors-6

wm-motors-3

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *