تأخیر در عرضه کورسای جدید به دلیل معامله پژو-سیتروئن و اوپل

تأخیر در عرضه کورسای جدید به دلیل معامله پژو-سیتروئن و اوپل

نسل جدید اوپل کورسا با تأخیر عرضه خواهد شد زیرا با انجام معامله بین پژو-سیتروئن و جنرال موتورز و به دست آوردن مالکیت اوپل توسط کمپانی فرانسوی، محصولات این شرکت آلمانی از پلتفرم‌های پژو-سیتروئن استفاده خواهند کرد.

new-opel-corsa-sp2

برنامه‌ی کلی دربردارنده‌ی توسعه‌ی دوباره‌ی خط تولید اوپل با تکنولوژی و پلتفرم‌های پژو-سیتروئن بوده و اولین محصولات اوپل که بر پایه‌ی زیرساخت‌های فرانسوی‌ها ساخته خواهند شد تا حدود سال 2020 وارد بازار خواهند شد.

موضوع یاد شده همچنین به این معنی است که نسل بعدی اوپل کورسا تا سال 2020 عرضه نخواهد شد زیرا مقامات این خودرو را دوباره طراحی خواهند کرد. تا سال 2023 تعداد 5 مدل اوپل که بر پایه‌ی محصولات پژو-سیتروئن ساخته می‌شوند وارد بازار خواهند شد.

new-opel-corsa-sp10

اما درباره‌ی مدل‌های کنونی اوپل که از تکنولوژی جنرال موتورز استفاده می‌کنند، توافقنامه‌ی عدم رقابت بین دو کمپانی امضا شده و در آن پژو-سیتروئن از ارائه‌ی خودروهای یاد شده در بازارهای آمریکایی منع شده و البته همین موضوع برای جنرال موتورز نیز وجود داشته به گونه‌ای که غول امریکایی اجازه ندارد با همان تکنولوژی‌ها در اروپا حضور پیدا کند.

opel-press-conference-geneva-2017-305571

کارل تورماس نیومن سمت مدیرعاملی خود در اوپل را حفظ خواهد کرد و این چیزی است که پژو-سیتروئن می‌خواهد. تاوارس رئیس پژو-سیتروئن می‌گوید:

توجه ما بر این است که اطمینان حاصل کنیم آقای نیومن همچون گذشته به کار عالی خود در اوپل ادامه خواهد داد. ما اطمینان داریم که او در بهترین موقعیت برای دگرگونی و ایجاد آینده‌ای بهتر برای اوپل خواهد بود.

تاوارس همچنین گفته که اوپل تحت تأثیر مشکلات مرتبط با تصمیم بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا نخواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *