تأثیر یک “مرد” بر تیم فرمول 1 مرسدس

تأثیر یک “مرد” بر تیم فرمول 1 مرسدس

آن‌ها می‌گویند “من” در “تیم” وجود ندارد اما زمانی که بحث حکمرانی مرسدس در مسابقات فرمول 1 چند سال اخیر پیش می‌آید، بی‌شک یک مرد نقش اساسی را در تیم ایفا می‌کند. این مرد پدی لو مهندس ارشد فوق‌العاده‌ی تیم است؛ و او از تیم می‌رود.

lowe

مرسدس-ای‌ام‌جی پتروناس تأیید کرده که لو از تیم خواهد رفت. خروج او از تیم به منزله‌ی ایجاد خلأ در دپارتمان فنی مرسدس-ای‌ام‌جی بوده و همین امر باعث خواهد شد نفرات اصلی یعنی توتو وولف و نیکی لائودا برای یافتن جانشینی مناسب به تقلا بیفتند.

Groأںer Preis von Spanien 2016

لو که در کنیا به دنیا آمده از سال 1987 در فرمول 1 حضور داشته و کار خود را با ویلیامز شروع کرده است، جایی که سیستم تعلیق فعالی طراحی کرد که به قهرمانی نایجل منسل در رقابت‌های سال 92 کمک شایانی نمود. او در سال‌های بعد به همکاری با مک لارن پرداخت و بعدها به سمت رئیس بخش مهندسی ارتقا یافته و به قهرمانی لوئیس همیلتون در سال 2008 کمک نمود.

Praesentation des F1 W07 Hybrids beim ersten Wintertest in Barcelona

او در سال 2013 به همراه همیلتون به مرسدس آمد و در بخش‌های توسعه‌ی شاسی، پیشرانه و تکنولوژی‌هایی که باعث قهرمانی تیم در سه سال اخیر شد به فعالیت پرداخت.

m21053

پدی لو به خانه‌ی سابق خود یعنی ویلیامز بازخواهد گشت. ویلیامز از پیشرانه‌های مرسدس استفاده می‌کند و توتو وولف قبلاً مدیر اجرایی این تیم بوده است. همچنین گفته می‌شود والتری بوتاس نیز از ویلیامز به مرسدس خواهد رفت تا جای نیکو رزبرگ را بگیرد.

Groأںer Preis von Europa 2016, Freitag

در مجموع موضوعات مطرح شده به نوعی یک شرط‌بندی برای هر دو تیم به حساب می‌آیند چراکه در حال از دست دادن بهترین راننده‌ها و مهندسان خود هستند و این موضوع شاید تأثیر خود را در فصل‌های آینده نشان دهد. شاید هم آن را بتوان آغازی بر پایان سلطه‌ی بی‌چون‌وچرای مرسدس بر مسابقات فرمول 1 دانست.

m44716

m44714

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *