بوگاتی شیرون شوتیگ بریک؟! شاید وقتی دیگر!

بوگاتی شیرون شوتیگ بریک؟! شاید وقتی دیگر!

بوگاتی گفته که هرگز مدل باورنکردنی شیرون را در فرم بدنه‌ی رودستر عرضه نخواهد کرد؛ بنابراین به‌جرئت می‌توان گفت که جدای از نسخه‌ی کوپه‌ی کنونی هیچ مدل دیگری از شیرون تولید نخواهد شد.

bugatti-chiron-at-the-quail3

خب اگر روزی این برند فرانسوی تصمیم بگیرد فرم بدنه‌ای غیر از کوپه‌ی کنونی عرضه کند چه احتمالاتی را می‌توان متصور بود؟! با این تفاسیر YasidDESIGN رندرهایی از دو نسخه‌ی شیرون را یکی به‌صورت چهار درب و دیگری به فرم شوتینگ بریک را ارائه نموده است.

bugatti-chiron-four-door-and-shooting-brake

با توجه به تناسبات ابعادی استاندارد شیرون، این خودرو در فرم چهار درب عجیب‌وغریب به نظر می‌رسد زیرا درب‌های عقب آن به‌طور باورنکردنی‌ای کوچک بوده و برای استفاده در دنیای واقعی غیرکاربردی خواهند بود. هرچند نسخه‌ی شوتینگ بریک داستان متفاوتی دارد.

خط سقف استاندارد شیرون در این نسخه به‌طور گسترده‌ای اصلاح شده و حالا به‌صورت یکپارچه با محفظه بار کوچکی درآمده که بالای پیشرانه‌ی 16 سیلندر 8 لیتری کواد توربو قرار داشته و بطور سورپرایز کننده‌ای زیبا به نظر می‌رسد.

هرچند این رندر ظاهر زیبایی دارد اما هرگز وارد خط تولید نخواهد شد زیرا تقاضای بسیار کمی برای آن وجود خواهد داشت و هوا رسانی به پیشرانه‌ای که هم‌اکنون به‌صورت ساندویچی بین کاکپیت و محفظه بار قرار گرفته یک کابوس مهندسی خواهد بود!

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *