بوگاتی دارنده بهترین غرفه در نمایشگاه خودروی ژنو

بوگاتی دارنده بهترین غرفه در نمایشگاه خودروی ژنو

چند روزی است که یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی دنیا پایان یافته و بوگاتی توانسته عنوان بهترین غرفه‌ی نمایشگاه ژنو 2017 را به خود اختصاص دهد. داورانی متشکل از متخصصان ارتباطات و روابط عمومی تشخیص داده‌اند که این خودروساز تولید محدود بهترین نمایش را در ژنو داشته و بدین ترتیب بوگاتی توانسته چهاردهمین جایزه خلاقیت CPG را به خود اختصاص دهد.

bugatti-stand-at-the-2017-geneva-motor-show05

چیزی که داوران را تحت تأثیر قرار داده سقف منحنی غرفه‌ی بوگاتی و چگونگی نورپردازی اطراف شیرون 1500 اسب بخاری بوده است. به علاوه بوگاتی امتیازهای اضافی را به خاطر توجه به جزئیات و کیفیت صنعتگری و همچنین چگونگی تمهیدات صورت گرفته برای جلوگیری از شلوغی دریافت کرده است. از آنجایی که غرفه‌ی بوگاتی بسیار کوچک بوده و تنها یک خودرو را در معرض نمایش گذاشته اما کار بوگاتی چشمگیر بوده است.

bugatti-stand-at-the-2017-geneva-motor-show04

درست همانند غرفه‌ی این برند، شیرون نیز مدلی موفق برای بوگاتی بوده زیرا تعداد 250 دستگاه از 500 نسخه‌ی تولیدی این خودرو قبلاً سفارش داده شده‌اند. بوگاتی چند هفته‌ی پیش تحویل اولین نسخه‌های شیرون به مشتریان را آغاز کرده است.

bugatti-stand-at-the-2017-geneva-motor-show

شیرون نمایش داده شده در ژنو در واقع خودروی سفارش داده شده توسط مشتری بوده و از رنگ موسوم به Blue Royal بهره می‌برد. کابین این خودرو نیز دو رنگ بوده است. مالک خودرو اهل یکی از مناطق آلمانی‌زبان بوده و یک روز کامل را در کارخانه‌ی مولشایم بوگاتی برای دیدن چگونگی ساخت شیرون سپری کرده است. بیش از 1800 قطعه توسط 20 متخصص بوگاتی سر هم می‌شوند و از روز آغاز تولید شیرون تا روز تحویل حدود 6 ماه طول می‌کشد.

bugatti-stand-at-the-2017-geneva-motor-show01

bugatti-stand-at-the-2017-geneva-motor-show02

bugatti-stand-at-the-2017-geneva-motor-show03

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *