به‌روزرسانی جزئی کادیلاک CT6 برای سال 2018

به‌روزرسانی جزئی کادیلاک CT6 برای سال 2018

با توجه به راهنمای سفارشی که به‌تازگی از سوی متصدی جنرال موتورز منتشر شده است، کادیلاک با اضافه کردن تعدادی از ویژگی‌های جدید، در حال آماده‌سازی یک به‌روزرسانی جزئی برای سدان پرچم‌دار خود یعنی CT6 برای مدل 2018 است. در این به‌روزرسانی، کادیلاک گرم‌کن غربیلک فرمان اتوماتیک و تهویهٔ اتوماتیک صندلی‌های جلو را ارائه کرده است. علاوه بر این، در تیپ پلاتینوم، پلیت استیل چراغ‌داری در روی طرف داخلی رکاب‌ها ارائه شده است.

2016-cadillac-ct6-awd-front-three-quarter-in-motion-02-e1455905783106

همچنین کادیلاک CT6 مدل 2018 به نسخهٔ بروز شدهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی CUE مجهز شده و بنابراین حالا CT6 از نسخهٔ 2.6 این سیستم بهره‌مند شده است. این ورژن جدید توانایی دانلود برنامه‌های کاربردی را به‌طور مستقیم از طریق صفحه‌نمایش لمسی خودرو به کاربران می‌دهد. علاوه بر این، در نسخهٔ جدید سیستم CUE یک حالت رانندگی نوجوان ارائه شده است که والدین را قادر می‌سازد ویژگی‌های خودرو را مناسب رانندگی نوجوانان تنظیم کرده و عادات رانندگی نوجوانان خود را پیگیری کنند.

2016-cadillac-ct6-awd-inter

اما در بیرون، کادیلاک چهار رنگ را از لیست رنگ‌های CT6 حذف کرده و آن‌ها را با ارائهٔ سه رنگ جدید جایگزین نموده است که عبارت‌اند از خاکستری فولادی، خاکستری متالیک و قرمز Tintcoat. همچنین به این سدان لوکس یک شویندهٔ با فشار بالا برای پاک کردن دوربین دید عقب اضافه شده است. قیمت‌گذاری کادیلاک CT6 مدل 2018 هنوز اعلام نشده است اما احتمالاً طی ماه‌های آینده اعلام خواهد شد.

2016-cadillac-ct6-awd-rear

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *