بنتلی بنتایگا مولینر، حد نهایی تجمل!

بنتلی بنتایگا مولینر، حد نهایی تجمل!

بنتلی بنتایگا یکی از لوکس‌ترین کراس اوورهای حال حاضر دنیاست اما این برند با خود فکر کرده که باید میزان تجمل بنتایگا را بیش از پیش افزایش دهد و به همین منظور شاهد عرضه‌ی تریم جدید “مولینر” برای این خودرو هستیم. مدلی که در ژنو حضور خواهد یافت نمونه‌ای منحصربه‌فرد است که نمای جلوی جواهرنشان خاصی دارد.

bentley-bentayga-mulliner

کامل‌ترین مدل بنتایگا برای حضور بهتر در جاده‌ها نیازمند پیشرانه‌ای مناسب است. مولینر تنها با پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6 لیتری در دسترس خواهد بود. این پیشرانه قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 900 نیوتون متری داشته و قادر است چنین کراس اوور عظیم‌الجثه‌ای را در 4.1 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت بنتایگا مولینر نیز 301 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

bentley-bentayga-mulliner01

مولینر با تکنولوژی خاص بنتلی در دسترس است که از سیستم 48 ولتی الکتریکی برای تنظیم سیستم تعلیق در زمان عبور از پیچ بهره می‌برد تا سواری خودرو صاف‌تر باشد.

bentley-bentayga-mulliner02

در نمای بیرونی مولینر چیزی بیش از اضافه کردن یک نشان نداشته است. تنها تغییر بزرگ بدنه تغییر رنگ بخش پایینی بدنه و عناصر کرومی جلوپنجره و سپر جلو است. بنتایگا مولینر از رینگ‌های 7 پره‌ی 22 اینچی استفاده می‌کند. گزینه‌ی سفارش دو رنگ متفاوت برای بدنه از دیگر ویژگی‌های مولینر است البته باید گفت این آپشن از ماه آوریل در بنتایگای استاندارد نیز وجود خواهد داشت.

bentley-bentayga-mulliner04

اما کابین مولینر نشان می‌دهد که چرا این خودرو بسیار خاص است. خریداران می‌توانند رنگ‌های مختلفی را برای صندلی‌های جلو و عقب سفارش دهند. تریم چوب ویژه‌ی Ombré Burr Walnut Veneer نیز تنها برای بنتایگا مولینر در دسترس است؛ اما تجمل و اشرافیت واقعی این است که خریداران می‌توانند ساعت سفارشی Breitling را انتخاب کنند که از جنس طلا بوده و مکانیسم سیم‌پیچی اختصاصی دارد.

bentley-bentayga-mulliner05

سرنشینان صندلی‌های عقب شاهد خنک‌کننده‌ی بطری‌هایی خواهند بود که دربردارنده‌ی فلوت‌های کریستالی است. سرنشینان در حال لذت بردن از نوشیدنی‌های خودرو می‌توانند 6 سطح از روشنایی را انتخاب کنند که نورپردازی درب‌ها، استراحتگاه‌های دست را تنظیم می‌کنند. مالکان حتی می‌توانند دمای داخل خودرو را زمانی که بیرون از آن هستند تنظیم کنند.

bentley-bentayga-mulliner06

بنتایگا مولینر از بهار سال آینده وارد بازار خواهد شد اما بنتلی گفته این خودرو تنها به تعداد محدودی ساخته خواهد شد زیرا برای ساخت چنین خودروی لوکسی کار زیادی لازم است. کمپانی حرفی درباره‌ی قیمت خودرو نزده اما به‌جرئت می‌توان گفت بهای آن بیش از بهای 230 هزار دلاری مدل پایه خواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *