برابوس و شخصی‌سازی مرسدس E کلاس

برابوس و شخصی‌سازی مرسدس E کلاس

بسیار مشتاق هستید مرسدس بنز E کلاس جدید را بخرید اما دوست ندارید که خودروی شما شبیه مدل‌های دیگر افراد باشد؟!

brabus-01

خوشبختانه طیف وسیعی از گزینه‌های شخصی‌سازی در دسترس است و برابوس زودتر بهینه‌سازی‌هایی را برای سدان لوکس و محبوب آلمانی تدارک دیده است.

brabus-02

تیونر مشهور بنز برای مدل جدید W213 هر چیزی از ارتقای پیشرانه و سیستم تعلیق گرفته تا رینگ‌های چرخ و کیت آئرودینامیک جدید را در نظر گرفته است.

اولین چیزی که نظر افراد را به خود جلب خواهد کرد رینگ‌های آلیاژی مونوبلاکی هستند که ابعادی بین 18 تا 21 اینچ داشته و لاستیک‌های کانتیننتال، پیرلی و یوکوهاما آماده‌ی در آغوش گرفتن آن‌ها هستند.

brabus-03

کافی نیست؟ خب طیف وسیعی از قطعات آئرودینامیکی و ظاهری نیز ارائه می‌شوند و هیچ مسئله‌ای نیست که خودروی شما کدام تریم را دارد: استاندارد، آوانگارد، انحصاری یا AMG. سپر جلو و عقب جدید (با دیفیوزر مصنوعی)، اسپویلر عقب و حتی دیفیوزری با عملکرد واقعی (بسته به درخواست شما) از جمله‌ی قطعات تدارک دیده شده توسط برابوس هستند.

brabus-04

برابوس همچنین ارتفاع سیستم تعلیق را 30 میلی‌متر کم کرده و اگزوز استیل ضدزنگ و افزایش قدرت پیشرانه نسبت به قدرت استاندارد کارخانه را در نظر گرفته است. همچنین لیست بلندبالایی از ارتقاهای صورت گرفته در کابین نیز وجود دارد که شرح آن‌ها از حوصله‌ی بحث خارج است اما برابوس این اطمینان را به شما می‌دهد که خودرویتان چه در ظاهر و چه در کابین شباهتی با دیگر مدل‌ها نخواهد داشت.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *