اگر پیکاپ تراک ب‌ام‌و X5 ساخته شود…

اگر پیکاپ تراک ب‌ام‌و X5 ساخته شود…

سال گذشته مرسدس بنز از کانسپت پیکاپ تراک جدید خود با نام X کلاس رونمایی نمود. طبق گفته‌های مرسدس این خودرو اولین پیکاپ تراک لوکس واقعی دنیا خواهد بود. دتر زچه رئیس دایملر گفته است:

با پیکاپ مرسدس بنز ما یکی از آخرین گپ‌های موجود در سبد محصولات خود را خواهیم بست. ما می‌خواهیم خودرویی مطابق با نیازهای مشتریان را ارائه کنیم. X کلاس استانداردهای جدیدی را در این کلاس رو به رشد وضع خواهد کرد.

پیکاپ مرسدس بنز با خودروهایی چون فورد رنجر جدید و نسل بعدی تویوتا هایلوکس مبارزه خواهد کرد.

zmercedes-benz-x-class_pickup_concept-2016

به عنوان رقیب دیرینه‌ی مرسدس بنز، جای تعجبی وجود ندارد که مشتریان ب‌ام‌و نیز از این شرکت بخواهند تا رقیبی برای X کلاس دست و پا کند. همین امر منجر به خلق رندرهای زیادی از پیکاپ تراک ب‌ام‌و شده است. قبلاً شاهد تولید تنها یک دستگاه پیکاپ تراک E92 M3 بودیم اما آن خودرو برای فروش تولید نشده بود و متعلق به حدود 6 سال پیش است.

bmw-x-pickup-truck

بر پایه‌ی مکالمات متعدد ما با منابع داخلی شرکت ب‌ام‌و، این شرکت در حال حاضر علاقه‌ای به ساخت خودروهای پیکاپ تراک نداشته و عمده تمرکز خود را روی خودروهای اسپورت و لوکس خود گذاشته است؛ اما حالا که ب‌ام‌و چنین تصمیمی ندارد بد نیست نگاهی به یک رندر تازه بیندازیم. این رندر که کار Rain Prisk است از نمای جلوی ب‌ام‌و X5 استفاده کرده و آن را با طراحی متعلق به پیکاپ ها ترکیب کرده است. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به سپر جلوی حجیم و ارتفاع بالا از سطح زمین اشاره کرد. از نمای جانبی با یک تراک عادی طرف هستیم که از رینگ‌های بزرگ بهره برده است. این رندر درست همانی است که شما از یک پیکاپ لوکس انتظار دارید اما اگر ب‌ام‌و روزی بخواهد پیکاپ تراک بسازد تأکید بیشتری روی دینامیک رانندگی و همچنین فضای بار خواهد داشت.

bmw-x4-pickup-rendering-2

bmw-x4-pickup-rendering-1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *