اِم‌جی GS با چهار ستاره ایمنی از ANCAP

اِم‌جی GS با چهار ستاره ایمنی از ANCAP

اِم‌جی GS پیش از ورود رسمی خود به بازار استرالیا توانست در آزمون‌های ایمنی مؤسسه NCAP این کشور چهار ستاره کامل دریافت کند.

mg-gs-ancap-2

بر اساس نتایج بدست آمده، ساختار بدنه این کراس‌اوور کامپکت چینی-انگلیسی پایداری مناسبی داشته و در اثر ضربه حاصل از برخورد متلاشی نمی‌گردد، اما به دلیل عدم استفاده از تجهیزاتی چون ترمز اضطراری، کمکی حفظ خط حرکت و کمربند ایمنی هوشمند برای ردیف دوم نتوانست امتیازی بهتر از 4 ستاره دریافت کند.

mg-gs-ancap-1

جِیمز گودوین (James Goodwin) مدیر شاخه استرالیای NCAP در توصیف عملکرد GS اظهار داشت: این خودرو باوجود پیکربندی خوب و محافظت مناسب از سرنشینان، در زمینه فناوری‌های ایمنی ضعف جدی دارد. همین موضوع سبب کاهش امتیاز نهایی آن شد و ازنظر ما در آینده نیز نارضایتی‌هایی در مشتریان ایجاد خواهد کرد. هم‌اکنون در حال مذاکره با مسئولان MG برای ارتقا و تعبیه یکسری تجهیزات ایمنی هستیم تا بدین‌وسیله امتیاز نهایی GS به 5 ستاره کامل بالغ گردد.

MG GS ANCAP

ANCAP علاوه بر GS، تویوتا آوِنسیس (Avensis) استیشن را نیز آزمایش کرد. این ژاپنی باسابقه که تنها در نیوزیلند عرضه می‌شود، با استفاده از مواردی همچون ترمز اضطراری (در سرعت‌های کم و مناطق بین‌شهری) و حفاظت قابل‌قبول از تمامی سرنشینان درنهایت توانست 5 ستاره ایمنی را از آن خود سازد.

toyota-avensis-ancap2

toyota-avensis-ancap1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *