اوپل اینسیگنیا کانتری تورر، آماده پس گرفتن سهم ازدست‌رفته!

اوپل اینسیگنیا کانتری تورر، آماده پس گرفتن سهم ازدست‌رفته!

اگرچه اوپل در حال حاضر مشغول ارائه‌ی اینسیگنیای عادی در بازارهای اروپایی است اما عکاسان صنعتی اخیراً نسخه‌ی قدبلندتری از مدل واگن عادی را هنگام آزمایش‌های پیش‌تولیدی در آلمان شکار کرده‌اند. این خودرو که نام کانتری تورر را به خود گرفته عضو دیگر خانواده‌ی اینسیگنیا خواهد بود.

new-opel-insignia-cross-tourer-1

شما دستورالعمل را می‌دانید: یک واگن چهارچرخ محرک را انتخاب کرده و سپس چند سانتی‌متر به سیستم تعلیق آن اضافه می‌کنیم و پلاستیک بیشتری را به اطراف گلگیرها تزریق کرده و از سپرهایی با طراحی خشن‌تر استفاده می‌کنیم و در نهایت پادزهری چهارفصل را تولید می‌کنیم که مناسب افرادی است که شاسی بلندها را دوست ندارند.

new-opel-insignia-cross-tourer-5

ازآنجایی‌که مدل مورد بحث از نوع چهارچرخ محرک خواهد بود بنابراین از همان سیستم GKN استفاده کرده که در مدل‌های عادی از سیستم گشتاور برداری نیز بهره‌مند بوده و احتمالاً این سیستم برای اکثر مصرف کننده‌های آینده مهم خواهد بود.

new-opel-insignia-cross-tourer-9

اینسیگنیا کانتری تورر، جدیدترین نسخه‌ی واگن‌های آفرودی است. قبلاً شاهد معرفی مرسدس E کلاس آل ترین و ولوو V90 کراس کانتری بوده‌ایم اما باید گفت محصول اوپل بهای کمتری نسبت به دو خودروی یاد شده خواهد داشت و رقیبان آن مدل‌هایی نظیر فولکس‌واگن پاسات آل تراک و سوبارو اوت بک خواهند بود.

2017-opel-insignia-sports-tourer-12

قطعاً دنیای خودرو نیازمند واگن‌های جذاب‌تری است و ما از اینکه اوپل دوباره اقدام به ساخت چنین خودرویی کرده خوشحال هستیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *