اولین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و M2 فیس‌لیفت

اولین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و M2 فیس‌لیفت

با توجه به اینکه ب‌ام‌و M2 حدود دو سال پیش رونمایی شده بنابراین با خودرویی نسبتاً تازه طرف هستیم اما به نظر می‌رسد که ب‌ام‌و قبلاً برخی تغییرات را تدارک دیده است. اگر کوپه‌ی فیس لیفت ب‌ام‌و چیزی شبیه برادر بزرگ‌تر یعنی M4 باشد پس بدین ترتیب کاری سخت برای تمایز این دو خودرو خواهیم داشت.

2018-bmw-m2-facelift-spy-1

با توجه به شب نماهای نارنجی‌رنگ کناری می‌توان گفت با خودروی مخصوص آمریکا طرف هستیم. این خودرو دارای سپر جلوی پوشیده بوده و بخشی از این پوشش‌ها، چراغ‌های جلو را نیز در برگرفته‌اند. در بخش عقب پوشش‌های استتاری در دیفیوزر و اطراف چراغ‌ها وجود داشته و به نظر می‌رسد این پوشش‌ها پنهان کننده‌ی گرافیک جدید هستند.

2018-bmw-m2-facelift-spy-photo

انتظار می‌رود این سرباز تازه‌نفس با قدرت 365 اسب بخاری و گشتاور 465 نیوتون متری عرضه شود اما شایعاتی نیز وجود دارند مبنی بر اینکه نسخه‌ی قدرتمندتر CS با پیشرانه‌ی M4 نیز به برادر خود ملحق خواهد شد. این خودرو همان قدرت 425 اسبی را نخواهد داشت اما باور بر این است که مهندسان ب‌ام‌و نسخه‌ی رام‌تر پیشرانه‌ی 3 لیتری بای توربو با قدرت 400 اسب بخار را روی این خودرو قرار خواهند داد.

2018-bmw-m2-facelift-spy-4

ب‌ام‌و M2 CS چیزی بیشتر از یک مدل با پیشرانه‌ی قدرتمندتر خواهد بود. گفته شده بهبودهای متعددی را نسبت به مدل عادی شاهد خواهیم بود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به ترمزهای قدرتمندتر برای همخوانی با قدرت بیشتر پیشرانه و همچنین قطعات گیراتر بدنه و البته رینگ‌های جدید اشاره کرد. داخل کابین نیز برخی جزئیات مرغوب‌تر بکار گرفته خواهد شد. همچنین گفته شده وزن این خودرو نیز کاهش می‌یابد. هرچند این کاهش وزن به اندازه‌ی M4 GTS که 80 کیلو سبک‌تر از مدل عادی است نخواهد بود.

2018-bmw-m2-facelift-spy-3

2018-bmw-m2-facelift-spy-2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *