اولین تصاویر از لامبورگینی اوراکان پرفورمنته روباز

اولین تصاویر از لامبورگینی اوراکان پرفورمنته روباز

کاملاً واضح است که لامبورگینی پس از معرفی اوراکان پرفورمنته به دنبال ارائه‌ی نسخه‌ی روباز آن نیز بوده و برای اولین بار تصاویر جاسوسی از این خودرو ثبت شده‌اند.

lamborghini-huracan-performante-spyder-5

در تصاویری که توسط عکاسان صنعتی در تأسیسات تست نوربرگ رینگ ثبت شده اولین نشانه‌ها از معرفی اوراکان پرفورمنته ی رودستر به چشم می‌خورد.

lamborghini-huracan-performante-spyder-6

این سوپراسپورت پیشرانه وسط ایتالیایی از همان قوای محرکه‌ی برادر سقف ثابت خود استفاده خواهد کرد به این معنی که پیشرانه‌ی 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 631 اسب بخار و گشتاور 601 نیوتون متری در قلب خودرو خواهد تپید و این نیروی عظیم از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

lamborghini-huracan-performante-spyder-1

همان‌گونه که حدس می‌زنید نبود سقف جذابیت بیشتری را به تجربه‌ی سواری خودرو می‌افزاید و به شما اجازه می‌دهد تا بیشتر از قبل از ملودی زیبای پیشرانه‌ی 10 سیلندر لذت ببرید.

lamborghini-huracan-performante-spyder-12

نمونه‌ی کوپه‌ی اوراکان پرفورمنته توانست لقب سریع‌ترین خودروی تولیدی پیست نوربرگ رینگ را به دست آورد و به جرئت می‌توان گفت که اسپایدر پرفورمنته نیز به همین اندازه سریع خواهد بود. در کل همان پکیج آئرودینامیک فعال ALA در این خودرو نیز حاضر خواهد بود.

lamborghini-huracan-performante-spyder-10

نصب سقف روی این خودرو باعث افزایش وزن خواهد شد اما این بهایی کم برای لذت بردن بیشتر محسوب می‌شود. گفته شده اولین نمونه‌های اوراکان پرفورمنته ی کوپه تابستان سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد بنابراین انتظار داریم نسخه‌ی اسپایدر را تا اواخر سال در خیابان‌ها ببینیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *