اوسین بولت، از تصادف با ب ام و تا قرارداد با نیسان

اوسین بولت، از تصادف با ب ام و تا قرارداد با نیسان

سریعترین دونده جهان و رکورددار المپیک در دوی سرعت، روز یکشنبه با ب ام و M3 خود تصادف سختی را تجربه کرد اما کوچکترین آسیبی ندید. دونده جاماییکایی در حال بازگشت از یک میهمانی به خانه بود که این حادثه برایش رخ داد. آسفا پاول دیگر دونده جاماییکایی که در پشت سر او رانندگی می کرد، با دیدن این تصادف به کمک او شتافت.

usain bolt
usain bolt

این دومین بار است که بولت با ب ام و M3 خود تصادف می کند. پیش از این او در سال 2009 در حالی که دو سرنشین دیگر هم سوار خودروی او بودند، از جاده خارج شد و به یک گودال سقوط کرد. در آن حادثه هم سرنشینان تنها جراحاتی جزئی برداشتند. حالا این دونده باید سلامتی خود را مدیون ایمنی روزافزون خودروهای ب ام و باشد و شاید خودروی بعدی او هم باز یک M3 باشد.

bmw m3 driven by usain bolt
bmw m3 driven by usain bolt

از سوی دیگر نیسان با این دونده 25 ساله و دارنده سه مدال طلای المپیک تا این لحظه و چندین مدال و رکورد جهانی دیگر، برای یک کمپین تبلیغاتی برای خودروی نیسان GT-R به توافق رسیده است. بولت از سال 2009 مالک یک نیسان GT-R نیز بوده و عاشق شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه ای این گودزیلا شده است.

nissan-bolt poster
nissan-bolt poster

بولت در این تبلیغ می گوید که در اینترنت بدنبال یک خودروی شهری فوق العاده و بی نقص می گشته و دریافته که نیسان GT-R همان چیزیست که او می خواهد. ” من عاشق همه چیز آن هستم. من از راندن آن لذت می برم و در آن کاملا احساس امنیت می کنم.” حالا اوسین در کنار نیسان قرمز رنگ روی بیلبوردها ظاهر می شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *