انواع مختلف طرفداران خودرو!

انواع مختلف طرفداران خودرو!

افراد زیادی هستند که علاقه‌ی زیادی به خودرو و مقوله‌های مرتبط با آن دارند و در حقیقت خودرو به نوعی وارد زندگی آنان شده است. البته این افراد نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و هرکدام بخش متفاوتی از خودرو را دوست دارند. باهم نگاهی به دسته‌های مختلفی از این افراد می‌اندازیم. اگر نوع خاصی از این افراد ذکر نشده می‌توانید در بخش نظرات ما را از آن‌ها مطلع کنید!

car-cleaning

یک: شیک پوش برخی افراد ظاهر خودرو را دوست دارند و به آن علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهند. این افراد شستن، واکس زدن و جزئیات خودروی خود را دوست داشته و اغلب موارد به نمایشگاه‌های خودرویی می‌روند تا خودی نشان دهند. این افراد بجای اینکه پول خود را صرف ارتقای ترمز خودرو بکنند آن را خرج رینگ‌های جدید خواهند کرد. این افراد خودروی خود را بیش از آنکه به پیست ببرند در معرض نمایش می‌گذارند. اگر هم وارد پیست شوند بلافاصله پس از اتمام آن خودروی خود را می‌شویند و واکس می‌زنند!

Mechanic-iStock-680x452

دو: تیونر و مکانیک برخی طرفداران خودرو در دست گرفتن آچارفرانسه را همانند در دست گرفتن غربیلک فرمان دوست دارند. آن‌ها دوست دارند تا قدم‌به‌قدم خودروی خود را بهبود بخشند و ترمزها و سر سیلندرهای بهتر و… داشته باشند. آن‌ها تنها زمانی خودروی را می‌فروشند که یا دو بازوی شکسته داشته باشند و یا ECU خودرو بسیار پیچیده طراحی شده باشد. دنبال جعبه‌ابزار و دست‌های گریسی باشید تا خود را یک مرد تیون و مکانیک بدانید.

Mercedes-AMG-Winter-Academy-Driving-AMGs-in-Sweden-in-the-Dead-of-Winter

سه: ماجراجویان برخی افراد خودروها به چشم اسب بازی‌های بزرگ می‌بینند و مطمئن هستند که با خودروی خود همانند اسباب‌بازی رفتار خواهند کرد. خواه پرش از یک تپه باشد یا دریفت با یک میاتا در پیست فرقی نمی‌کند، این دسته از افراد دوست دارند کارهای هیجانی و دیوانه‌وار با خودروی خود انجام دهند. این افراد همچنین شاید شتاب‌گیری دیوانه‌وار و چسبندگی شگفت‌انگیز در سر پیچ‌ها را نیز دوست داشته باشند.

Mazda-MX-5-vs-Toyota-GT86-–-track-battle-of-the-RWD-handling-kings

چهار: اهل مسابقه این افراد اعتقاد دارند که مسابقات خودرویی حتماً باید به عنوان یک ورزش در نظر گرفته شوند. فرقی ندارد که این مسابقات از نوع درگ باشند یا پیست یا رالی، همه‌چیز درباره‌ی نفر اول بودن است. آرزوی این افراد قرار گرفتن در سه رتبه‌ی اول و تشویق توسط افراد زیادی است.

car_driving

پنج: باتجربه‌ها این افراد همانند دسته‌ی سوم دوست دارند هیجان را اما با راهی متفاوت تجربه کنند. درحالی‌که افراد دسته‌ی سوم برای دست‌یابی به هیجان دوست دارند کارهای دیوانه‌واری انجام دهند، مردان تجربه و لذت، بیشتر دوست دارند که چیزهای کوچک‌تری از رانندگی خودرو را در نظر بگیرند. احساس کلاچ، بازخورد فرمان، سرعت گیربکس، پاسخ پدال گاز و خیلی چیزهای دیگر…

همه‌ی این چیزهای کوچک به همراه آب‌وهوای خوب و نمایی زیبا، یک رانندگی فوق‌العاده را می‌سازند. چه کسی می‌گوید که برای داشتن هیجان باید ریسک شکستن استخوان‌ها را به جان بخرید؟!

car lover

شش: عشاق همه‌ی ما با چنین افرادی برخورد کرده‌ایم. فردی که علاقه‌ی بسیار شدیدی به یک برند دارد. فرقی نمی‌کند که آن خودروساز بنز باشد یا ب ام و یا فورد یا هر کمپانی دیگر، این افراد یک بخشی را در دست گرفته و آن را ول نمی‌کنند. چیزی که انجام می‌دهند غیرقابل درک است.

appearance-car-guy

هفت:متعصب‌ها برخی ملزم به این است هستند که بگویند یک خودرو بهترین مدل دنیا بوده و استثنایی نیز وجود ندارد. آن‌ها از هر فرصتی برای دفاع از غالبیت خودروی مورد علاقه‌ی خود استفاده می‌کنند حتی اگر در این میان حقایق را نیز کتمان کنند.

driver-skill-car-guy

هشت: راننده‌های با مهارت بالا راندن خودرو یک مهارت است و برخی طرفداران خودرو می‌خواهند در این زمینه عالی باشند. از تکنیک پاشنه پنجه گرفته تا ترمز گیری دنباله‌دار، آن‌ها دوست دارند مهارت‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشند. این دسته از افراد خودروهایی نظیر مزدا میاتا و پورشه را دوست دارند. اگر می‌خواهید این افراد را ببینید سری به رخدادهای دریفت، پیست‌ها و مسابقات رالی بزنید.

fanboy-car-guy

experience-car-guy

thrill-seeker-car-guy

competition-car-guy

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *