انتشار تصاویر نسل جدید فولکس‌واگن پولو بدون هیچ پوششی

انتشار تصاویر نسل جدید فولکس‌واگن پولو بدون هیچ پوششی

به‌تازگی دو تصور توسط وب‌سایت Cars.co.za آفریقای جنوبی از نسل جدید فولکس‌واگن پولو بدون هیچ‌گونه پوششی منتشر شده است. با توجه به این تصاویر، طراحی نسل جدید پولو به‌طور شگفت‌آوری نزدیک به رندرهایی است که پیش‌ازاین از پولو جدید منتشر شده بودند. درهرحال این تصاویر نمایی اولیه از طراحی کلی نسل ششم پولو را نشان می‌دهند. همان‌طور که انتظار می‌رود، طراحان فولکس‌واگن در به‌روزرسانی استایل ظاهری نسل جدید پولو رویکردی تکاملی را دنبال کرده‌اند. چراغ‌های جلو حالت بیضی مانند بیشتری به خود گرفته‌اند درحالی‌که به نظر می‌رسد درون آن‌ها نیز چراغ‌های روشنایی در روز زاویه‌داری مشابه گلف فیس‌لیفت بکار رفته باشد. در جلوپنجره نیز تجدیدنظر شده و لوگوی فولکس‌واگن در مرکز آن قرار گرفته است درحالی‌که نوارهای کرومی نازکی هم در اطراف آن کار شده است. زاویهٔ این تصویر نمای مناسبی از سپر جلو را ارائه نمی‌کند اما به نظر می‌رسد دو ورودی هوای مجزا در سراسر عرض سپر خودرو کشیده شده باشد.

vw-polo-all-new-spotted-no-camo-1

در عقب چراغ‌ها نسبتاً مشابه نسل فعلی طراحی شده‌اند اما ابعاد بزرگ‌تری دارند. همچنین طراحی سپر عقب نیز به شکل تعجب‌آوری شبیه به فرم سپر نسل کنونی پولو است. در این تصاویر امکان دیدن فضای داخلی خودرو وجود ندارد اما گزارشاتی نشان می‌دهند که پولو در نسل جدید در این بخش ارتقاء بزرگی را تجربه کرده است. این یعنی در کابین نسل ششم فولکس‌واگن پولو از متریال باکیفیت‌تری استفاده شده و به صفحه آمپر تمام دیجیتال فولکس‌واگن، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی پیشرفته با صفحه‌نمایش لمسی بزرگ و طیف گسترده‌ای از سیستم‌های ایمنی فعال مجهز شده است که همهٔ این‌ها می‌تواند پولو را به‌عنوان یک مدعی قدرتمند در کلاس سوپرمینی‌ها مطرح کند؛ اما علاوه بر این، نسل جدید پولو بر روی پلت‌فرم MQB ساخته خواهد شد که در نسل جدید سئات ایبیزا هم بکار رفته است. استفاده از این پلت‌فرم جدید موجب افزایش فضای کابین درعین‌حال کاهش وزن نسبت به نسل فعلی شده است درحالی‌که طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌های بروز شده نیز برای آن ارائه خواهد شد.

vw-polo-all-new-spotted-no-camo-2

در تیپ پایه یک موتور 1 لیتری سه سیلندر بنزینی ارائه خواهد شد که در سطح قدرت‌های گوناگون 68، 75، 95 و 115 اسب بخار قابل انتخاب است. در ردهٔ بالاتر اما یک موتور جدید 1.5 لیتری بنزینی TSI با دو سطح قدرت 130 و 150 اسب بخار بجای موتور قدیمی 1.4 لیتری TSI در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود نمونهٔ دیزلی پولو نیز از نسخهٔ بروز شدهٔ پیشرانهٔ 1.6 لیتری TDI استفاده کنند؛ اما در تیپ بالا ردهٔ پولو یعنی مدل اسپرت GTI به‌احتمال‌زیاد از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با قدرتی بیش از 200 اسب بخار استفاده خواهد شد درحالی‌که گفته شده یک نسخهٔ هیبریدی هم به مدل‌های مختلف پولو افزوده خواهد شد. در بخش گیربکس‌ها نیز خریداران می‌توانند از بین نمونه‌های پنج و شش سرعتهٔ دستی و یک واحد هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه در تیپ‌های بالاتر یکی را انتخاب کنند. با توجه به گزارشات، به‌احتمال فراوان نسل جدید فولکس‌واگن پولو در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی خواهد شد تا سپس رقابتی را با نسل جدید فورد فی‌یستا، کیا ریو و سیتروئن C3 آغاز کند. در آیندهٔ نیز فولکس‌واگن کراس‌اوور کوچکی را بر روی همین پلت‌فرم خواهد ساخت تا هرچند دیر اما سرانجام به این کلاس پررونق نیز وارد شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *