انتشار تریلر فصل جدید تاپ گیر

انتشار تریلر فصل جدید تاپ گیر

پس از جدا شدن سه مجری معروف تاپ گیر از این برنامه، فصل بیست و سوم تاپ گیر با حضور مجریان جدیدی ساخته شد اما پس از پخش این فصل روزبه‌روز بینندگان این برنامهٔ محبوب کاهش یافت؛ اما بااین‌حال فصل جدید یا بیست و چهارم تاپ گیر نیز تقریباً آمادهٔ پخش است و به‌تازگی تریلر جدیدی از آن منتشر شده است. فصل جدید تاپ گیر در تاریخ 5 مارس (15 اسفند) در انگلستان و در 12 مارس (22 اسفند) در ایالات‌متحده پخش خواهد شد. همان‌طور که در تریلرهای قبلی مشخص شده بود، تولیدکنندگان این مجموعه به‌وضوح قصد بازگشت به فرمول کلاسیک تاپ گیر را دارند که شامل استفاده از سه مجری اصلی می‌شود.

top-gear-7

البته استفاده از فرمول قبلی هرگز تنها عامل موفقیت فصل جدید تاپ گیر نخواهد بود زیرا به دلیل اینکه سه مجری قبلی یعنی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می برنامهٔ جدیدی بنام گرند تور را با شبکهٔ آمازون ساخته و طرفداران بسیاری کسب کرده‌اند، مردم این سؤال را می‌پرسند که آیا مجریان اصلی تاپ گیر جدید یعنی مت لبلانک، روری رید و کریس هریس می‌توانند در کنار آزمایش خودروهای سریع همان روابط فوق‌العاده و شوخی‌های احمقانهٔ مجریان قبلی را ارائه کنند؟

top-gear-4

درهرحال نمی‌توان منکر این حقیقت شد که فصل جدید تاپ گیر بسیار جذاب به نظر می‌رسد. ما در این فصل بوگاتی شیرون، فراری FXX K، لامبورگینی اوراکان اسپایدر، فورد GT و آستون‌مارتین DB11 را خواهیم دید که این‌ها تنها خودروهایی هستند که در این تریلر کوتاه دیده می‌شوند. همچنین به نظر می‌رسد هنوز هم فیلم‌برداری تاپ گیر بسیار حرفه‌ای انجام گرفته و نمایی بسیار جذاب و حماسی را از خودروها نشان می‌دهد.

top-gear-3

اما نکتهٔ جالب در مورد فصل بیست و چهارم تاپ گیر اینکه می‌توان در این تریلر تعامل میان سه مجری را دید. به‌عنوان‌مثال در یک صحنه هریس از پشت به خودرو لبلانک ضربه میزند و در صحنه‌ای دیگر هر سه مجری سوار بر خودروهای ساب‌کامپکت با یکدیگر برخورد می‌کنند. همچنین آنچه محرز است این است که سازندگان تاپ گیر در فصل جدید قصد دارند با استفاده از جذاب‌ترین خودروهای دنیا، به‌نوعی رفتن مجریان سابق را جبران کرده و محبوبیت تاپ گیر را دوباره افزایش دهند.

top-gear-6

top-gear-1

top-gear-2

top-gear-5

درهرصورت ما به‌زودی خواهیم فهمید که آیا استفاده از فرمول سابق تاپ گیر جواب داده و دوبارهٔ رابطهٔ مجریان جدید این برنامه مثل رابطهٔ جذاب و دست داشتنی مجریان سابق خواهد شد یا نه؛ اما اگر پاسخ این سؤال منفی باشد بازهم می‌توان از آزمایش جذاب‌ترین خودروهای دنیا و شوخی‌های خودرویی این برنامه لذت برد که این امر موجب می‌شود تاپ گیر برای بینندگان یک بازی بُرد-بُرد باشد؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید که آیا تاپ گیر می‌تواند در فصل جدید محبوبیت سابق خود را کسب کرده و دوباره میزان بینندگان را زیاد کند یا اینکه بازهم با ریزش مخاطب روبرو خواهد شد و شکست را در برابر گرند تور خواهد پذیرفت.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *