اعلام مشخصات رسمی اوپل Ampera-e

اعلام مشخصات رسمی اوپل Ampera-e

اوپل، مشخصات Ampera-e برادر اروپایی شورولت بولت الکتریکی را منتشر کرد.

Stunning: The new Opel Ampera-e shines with the Golden Gate Bridge.

همان‌گونه که انتظار داشتیم این خودروی جدید از همان پیشرانه الکتریکی 201 اسب بخاری یافت شده در بولت استفاده می‌کند. این پیشرانه دارای گشتاور 360 نیوتون متری است. این پیشرانه با مجموعه باتری لیتیون-یونی 60 کیلووات ساعتی قرار گرفته در کف خودرو تغذیه می‌شود و اوپل می‌گوید شارژ 30 دقیقه‌ای در جایگاه شارژ سریع 50 کیلوواتی می‌تواند 150 کیلومتر به شعاع حرکتی خودرو بیفزاید.

opel-ampera-e-05

خب صحبت از شعاع حرکتی شد و باید گفت اوپل Ampera-e بر مبنای تست‌های NEDC محدوده‌ی حرکتی 520 کیلومتری دارد. البته زمانی که این خودرو با سیستم WLTP تست شد به محدوده حرکتی ترکیبی 380 کیلومتر دست یافت.

opel-ampera-e-07

اما کارایی خط مستقیم خودرو نیز خوب است به گونه‌ای که اوپل ادعا می‌کند این خودرو ظرف 3.2 ثانیه از سکون به سرعت 50 کیلومتر در ساعت و در مدت 7.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت خودرو به 150 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

opel-ampera-e-interior

داخل کابین سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 10.2 اینچی به همراه تمامی گزینه‌های ارتباطی ضروری از جمله اندروید اتو و اپل کارپلی، کنترل صدا، وای-فای هات اسپات، شارژ بی‌سیم و… وجود دارد.

Iconic: Opel’s new groundbreaking Ampera-e electric car and world-famous Golden Gate Bridge in San Francisco.

Iconic: Opel’s new groundbreaking Ampera-e electric car and world-famous Golden Gate Bridge in San Francisco.

Range champion: The new Opel Ampera-e can cover 520 kilometers (measured in accordance with the New European Driving Cycle) between charges.

Switchbacks ahead: The new Opel Ampera-e cruises towards the legendary corners of Lombard Street in San Francisco.

Powerful: The output of the electric motor is equivalent to 150 kW/204 hp.

Hood up: The engine compartment of the new Opel Ampera-e looks very different to that of a conventional car.

Top up: A 30-minute charge at a 50 kW DC public fast-charger will add a further 150 kilometers of range to the Opel Ampera-e (measured in accordance with the New European Driving Cycle).

Eye-catchers: The new Opel Ampera-e and the Golden Gate Bridge.

ما خودروی الکتریکی کاملاً مناسبی برای استفاده‌ی روزمره را تولید کرده‌ایم. این نه یک خودروی اقتصادی-لوکس بوده و نه یک گجت یا خودروی دوم است. اوپل نشان می‌دهد که حمل‌ونقل الکتریکی برای افراد زیادی دست‌یافتنی بوده و این به لطف تکنولوژی خلاقانه به دست آمده است.

اوپل قبول سفارش‌ها برای این خودرو را در نروژ آغاز کرده و قبلاً 3400 مشتری سپرده‌ی خود برای خرید را در اختیار شرکت گذاشته‌اند. اوپل Ampera-e در کشورهای اروپایی دیگر از جمله آلمان، هلند، فرانسه و سوئیس نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *