اسکچ‌های رسمی نسل آیندهٔ مدل‌های A6، A7 و A8 آئودی

اسکچ‌های رسمی نسل آیندهٔ مدل‌های A6، A7 و A8 آئودی

به‌تازگی تصویری از اسکچ‌های طراحی رسمی سه محصول آیندهٔ آئودی یعنی نسل جدید مدل‌های A6، A7 و A8 منتشر شده است که طراحی نمای جلویی آن‌ها را تا حد زیادی مشخص می‌سازد. در نگاه اول ممکن است فکر کنید که این سه خودرو یکسان هستند اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه تغییراتی در جزئیات آن‌ها خواهید شد. در هر سه خودرو جلوپنجرهٔ شش‌ضلعی بزرگ به‌عنوان عنصری مشترک به چشم می‌خورد که تنها تغییراتی جزئی در طراحی آن اعمال شده است. دراین‌بین A8 از بزرگ‌ترین جلوپنجره برخوردار است درحالی‌که با افزودن خطوطی روی کاپوت A7 نمای اسپرت‌تری به آن بخشیده شده است.

next-generation-audi-a8-a7

A6 هم از نسخه‌ای کمی کوچک‌تر از همین جلوپنجره و البته طرح متفاوت سپر استفاده می‌کند. میزان استفاده از کروم نیز در جلوی این سه ساختهٔ جدید اینگولشتات متفاوت است به‌گونه‌ای که در A8 همان‌طور که از یک پرچم‌دار انتظار می‌رود کروم بیشتری بکار رفته است. در این سدان فول سایز همچنین دو قطعهٔ کرومی C شکل در قسمت پایینی نمای جلو دیده می‌شود که توسط یک نوار کرومی در لبهٔ سپر به هم متصل شده‌اند؛ اما ازآنجایی‌که A7 اسپرت‌ترین عضو این گروه سه‌نفره است، برای ارائهٔ نمایی تهاجمی‌تر، از کروم کمتری در آن استفاده شده است. در A6 نیز دو قطعهٔ کرومی L شکل در قسمت پایین دیده می‌شوند که برخلاف A8 به هم متصل نشده‌اند.

تصویر جاسوسی نسل جدید آئودی A6
تصویر جاسوسی نسل جدید آئودی A6

در بخش چراغ‌های جلو نیز تفاوت‌هایی بین این سه سدان لوکس به چشم می‌خورد به‌نحوی‌که چراغ‌های A8 تقریباً به جلوپنجرهٔ عریض آن چسبیده‌اند اما در A6 و A7 فاصله‌ای میان چراغ‌ها و جلوپنجره به چشم می‌خورد. علاوه بر این، طراحی چراغ‌های روشنایی در روز نیز بین هر خودرو متفاوت است. در همین ارتباط، رئیس بخش طراحی آئودی آقای «Marc Lichte» وعدهٔ پیاده‌سازی تمایز ظاهری بیشتری را در بین طیف گستردهٔ محصولات آئودی داده است درعین‌حالی که یک زبان طراحی مشابه بین همهٔ آن‌ها حفظ خواهد شد.

تصویر جاسوسی نسل جدید آئودی A7
تصویر جاسوسی نسل جدید آئودی A7

بااین‌حال باید تا زمان معرفی رسمی نسل جدید این سه خودرو منتظر بمانیم تا بفهمیم که آیا این تغییرات به‌اندازه‌ای خواهد بود که افراد عادی بتوانند مدل پرچم‌دار A8 را از مدل اسپرت A7 و به همین ترتیب دیگر محصولات آئودی را از همدیگر تمییز دهند یا نه؟ طبق گزارشات اخیر، نسل جدید آئودی A8 در تابستان امسال رونمایی خواهد شد. این بدان معناست که عموم مردم خواهند توانست برای اولین بار نسل جدید این سدان لوکس آلمانی را در نمایشگاه فرانکفورت که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود ملاقات کنند درحالی‌که فروش آن نیز پیش از پایان سال آغاز خواهد شد. همچنین نسل جدید مدل‌های A7 و A6 نیز در سال 2018 معرفی خواهد شد.

تصویر جاسوسی نسل جدید آئودی A8
تصویر جاسوسی نسل جدید آئودی A8

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *