اسکوتر جدید بی ام و

اسکوتر جدید بی ام و

بی ام و همانند خودرو در دنیای موتورسیکلت هم حضور فعالی دارد بعلاوه اسکوترهای خاص آن که اولین اسکوترهای جهان با این شکل و شمایل بودند و در سالهای 2000 تا 2003 در اروپا با نام C1 عرضه می شدند، نیز به این فهرست اضافه می شوند.

bmw c1-e

اسکوترهای BMW C1 دارای یک کابین با حفاضهای فلزی می باشند که راننده را در خطرات مختلف یاری می کنند. اما C1-E اسکوتر جدیدیست که هنوز وارد بازار نشده و نمونه های نمایش داده شده آن، هنوز در مرحله مفهومی قرار دارند! این موتورسیکلت، دارای غلافهای حفاضتی یکپارچه، کمربند ایمنی جدید، مرکز ثقل پایینتر، سیستم ضد لغزش و کنترل کشش که بیشتر در خودروها استفاده می شوند، ترمز ABS کنترل فشار تایرها، و امکاناتی دیگر از این قبیل می باشد.

سیستم محرکه آن دوستدار محیط زیست بوده و با استفاده از باتری های Vectrix یا ترکیب موتور الکتریکی و موتور احتراقی بصورت هیبرید، عمل می کند.

bmw c1-e

به هر حال این یک وسیله برای استفاده در ترافیک شلوغ شهرها و برای رفتن به مسیرهای کوتاه است و می تواند سرنشین خود را از باد و باران نیز تا حدودی محافظت نماید.

توجه: این مقاله به صورت اختصاصی برای ‏سایت “پدال“‏ نوشته شده درج تمام یا قسمتی از ‏این ‏مطلب، ‏تنها با ذکر نام سایت و آدرس دقیق این صفحه مجاز است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *