احتمال ساخت پورشه 911 پیشرانه وسط

احتمال ساخت پورشه 911 پیشرانه وسط

اگر طرفداران علاقه نشان دهند، پورشه 911 جاده‌ای می‌تواند قدم‌های برادر مسابقه‌ای RSR خود را دنبال کرده و از طراحی پیشرانه وسط استفاده کند. طبق گفته‌های اتوکار، طرفداران این برند اسپورت ساز آلمانی در حال حمایت از دگرگونی انقلابی این برند برای خودروی نمادین خود بوده و قرار گرفتن پیشرانه بین دو اکسل را دوست دارند.

2017-porsche-911-rsr-la-2016

معاون موتوراسپورت و خودروی GT پورشه آقای فرانک والیزر تأیید کرده که علاقه‌ی مصرف‌کنندگان به تولید مدل پیشرانه وسط را فهمیده است.

مدیر بخش توسعه‌ی خودروی GT پورشه دراین‌باره جزئیات کمی را ارائه کرده است:

هیچ‌چیزی در آینده‌ی نزدیک وجود ندارد اما در میان‌مدت انجام این کار را رد نمی‌کنیم. من فکر می‌کنم که اضافه کردن کمی هیجان به روش خاص خودمان بد نیست.

2017-porsche-911-rsr-la-2016-03

تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که پورشه قبلاً در حال توسعه‌ی نسل آینده‌ی 911 افسانه‌ای بوده و همه‌ی شواهد حاکی از حفظ طراحی پیشرانه عقب هستند. اگر کمپانی تصمیم بگیرد تا مدلی با پیشرانه وسط بسازد، ما تصور می‌کنیم که این کار را با نسخه‌ی تولید محدود و اصلاح شده برای خیابان RSR استارت خواهد زد. هنوز زمان زیادی برای تولید پورشه 911 کررا با پیشرانه‌ی قرار گرفته بین اکسل‌ها وجود دارد.

2017-porsche-911-rsr-la-2016-01

پورشه به منظور توازن هندلینگ و ایجاد فضای بیشتر برای دیفیوزر عقب بزرگ‌تر در مدل RSR جدید از طراحی پیشرانه وسط استفاده کرده است. این پیشرانه‌ی 6 سیلندر 4 لیتری تخت قدرت 503 اسب بخاری دارد. نیروی این پیشرانه از طریق گیربکس 6 سرعته ی سکونشئال به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این خودرو با کسب رتبه‌ی دوم در کلاس خود در مسابقات 24 ساعته ی دیتونا شروع خوبی داشته است.

2017-porsche-911-rsr-la-2016-02

اگر در بازار دنبال پورشه 911 قدرتمند هستید و نمی‌توانید منتظر ساخت مدل پیشرانه وسط بمانید، گزینه‌های زیادی برای شما وجود دارد. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که پورشه در حال توسعه‌ی مدل GT2 جدید با ورودی هوای بزرگ در جلو و بال بزرگ در عقب است. شایعاتی وجود دارند مبنی بر اینکه پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری بای توربوی این خودرو قدرتی در حدود 650 اسب بخار خواهد داشت. احتمال معرفی این خودرو پیش از پایان سال وجود دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *