آکورا NSX با تیونینگ لیبرتی واک

آکورا NSX با تیونینگ لیبرتی واک

همین چند وقت پیش بود که کیت بدنه‌ی مخصوص لیبرتی واک برای فراری 488 تدارک دیده شد و حالا این تیونر معروف توجه خود را روی آکورا NSX جدید معطوف کرده است.

acura-nsx-liberty-walk-tuning-3

لیبرتی واک که در حال حاضر در فاز توسعه‌ای محصول خود می‌باشد رندرهایی از این خودرو با کیت بدنه‌ی عریض و گیرا را منتشر کرده است. در تصاویر می‌توان نمای جلوی باابهت، سپر عقب اصلاح شده به همراه دیفیوزری جدید، قوس چرخ‌های پهن‌تر و البته بال عقب بزرگ‌تر را مشاهده کرد.

acura-nsx-liberty-walk-tuning-4

اگر لیبرتی واک همچنان به سنت‌های خود وفادار بماند می‌توان انتظار داشت که این قطعات از FRP یا CFRP ساخته شده باشند. در میان بخش‌های ارتقا یافته احتمالاً سیستم اگزوز جدیدی را نیز خواهیم یافت. با توجه به تصاویر می‌توان سیستم تعلیقی با ارتفاع کمتر و حداقل یک دست از رینگ‌های بزرگ‌تر و پهن‌تر را دید.

acura-nsx-liberty-walk-tuning-2

acura-nsx-liberty-walk-tuning-1

این قطعات افترمارکتی کارایی خودرو را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند به گونه‌ای که NSX تنها در 2.7 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت رسیده و تا 307 کیلومتر در ساعت سرعت می‌گیرد. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری توئین توربو و البته سه پیشرانه‌ی الکتریکی است. خروجی کل خودرو به 573 اسب بخار و گشتاور آن به 645 نیوتون متر می‌رسد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *