آمازون فروش آنلاین خودروهای شرکت فیات را آغاز می کند

آمازون فروش آنلاین خودروهای شرکت فیات را آغاز می کند

برای اولین بار فروشگاه آنلاین آمازون با همکاری کمپانی «فیات کرایسلر» فروش اینترنتی خودرو را از طریق وبسایتش آغاز خواهد کرد. جف بزوس و همکارانش می خواهند از این طریق سهمی از بازار فروش ۱.۲ میلیارد دلاری اتوموبیل ها را نصیبشرکتشان نمایند.

بهگزارش رویترز، برای شروع سه محصول شامل مدل های500،500L وPanda از طریق شعبه ایتالیایی آمازون با قیمتی ۳۰ درصد ارزان تر از سایر واسطه های فروش در کشور ایتالیا عرضه خواهند شد.

خریداران پس از آن که سفارش خود را از طریق وبسایت آمازون به ثبت رسانده و مبلغ مورد نظررا پرداخت کنند، به یکی از نمایندگی های فروش فیات متصل شده و از آن طریق سایر مراحل خریدرا تکمیل می کنند. دو هفته بعد نیز خودروی مورد نظر تحویل مشتری خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا آمازون قرار است در آینده کل فرایند فروش و تحویل محصولات فیات را در دست بگیرد، یا این که تنها نقش یک واسطه فروش را بازی خواهد کرد.

حدود سه ماه قبل این خرده فروشی بزرگ بخش جدیدیرا در وبسایت خود تحت عنوان «Amazon Vehicles»راه اندازی کرد. کاربران از طریق این بخشمی توانندمشخصات فنی و اطلاعات کاملی را در خصوص صدها اتوموبیل مختلف دریافت و دیدگاه خود را در مورداین خودروها با دیگران به اشتراک بگذارند، گرچه امکان هیچ گونه سفارشی در این بخش وجود ندارد.

برخی معتقدند که آمازون در آینده نزدیک فروش خودرو در خاک آمریکا را نیز آغاز خواهد کرد. پیش بینی شده اتوموبیل های شرکت هیوندا اولین محصولاتی باشند که در این وبسایت به فروش گذاشته می شوند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *