نمایش هیوندای سوناتا فیس‌لیفت در نمایشگاه نیویورک

نمایش هیوندای سوناتا فیس‌لیفت در نمایشگاه نیویورک

چندی پیش هیوندای از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان سوناتا در زادگاهش کرهٔ جنوبی پرده‌برداری کرد. حال مقامات این شرکت تأیید کرده‌اند که سوناتا فیس‌لیفت 2018 در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش درخواهد آمد. هرچند هنوز هیچ جزئیات دیگری از این ماشین اعلام نشده است اما گفته شده که نسخهٔ آمریکایی سوناتا شبیه به همان نمونهٔ مخصوص بازار کُره خواهد بود.

2018-hyundai-sonata-5

در این فیس‌لیفت تغییراتی کلی در سوناتا انجام گرفته و به همین دلیل می‌توان آن‌را یک فیس‌لیفت ماجور (Major) و یا حتی طراحی مجدد دانست. بر این اساس سوناتا جدید از یک جلوپنجرهٔ بازطراحی شده، چراغ‌های جلوی جدید، چراغ‌های روشنایی در روز LED جدید و چراغ‌های عقب بازطراحی شده بهره‌مند شده است. تکنولوژی‌های داخلی این سدان بروز شدهٔ کره‌ای نیز عبارت‌اند از شارژر بی‌سیم تلفن همراه، صفحه‌نمایش سیستم اطلاعاتی-سرگرمی 7 یا 8 اینچی، پورت USB و غربیلک فرمان جدید با روکش چرمی.

2018-hyundai-sonata-1

2018-hyundai-sonata-6

2018-hyundai-sonata-2

در حال حاضر در ایالات‌متحده سوناتا با پیشرانه‌های مختلفی عرضه می‌گردد که شامل یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر، یک نمونهٔ 2 لیتری توربو و یک واحد 1.6 لیتری توربو می‌شود. علاوه بر این‌ها، دو نسخهٔ هیبریدی و پلاگین‌هیبریدی هم از این خودرو ارائه می‌گردد. هم‌اکنون سوناتا دومین محصول پرفروش هیوندای در ایالات‌متحده محسوب می‌شود و بنابراین انتظار می‌رود هیوندای بهترین تکنولوژی‌ها و ارتقائات را برای این خودروی بسیار مهم ارائه نماید.

2018-hyundai-sonata-7

رونمایی رسمی نسخهٔ آمریکایی هیوندای سوناتا فیس‌لیفت در روز چهارشنبه 12 آوریل برابر با 23 فروردین در ایالات‌متحده صورت خواهد گرفت؛ بنابراین تا آن زمان فعلاً باید به گالری تصاویر نسخهٔ کره‌ای سوناتا فیس‌لیفت اکتفا کنیم.

2018-hyundai-sonata-3

2018-hyundai-sonata-4

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *