نمایشگرهای خودروی مدل 3 تسلا به دست ال جی ساخته خواهند شد

نمایشگرهای خودروی مدل 3 تسلا به دست ال جی ساخته خواهند شد

تسلا برای به کار گیری طراحی های نامرسوم در خودروهای خود شهرت دارد و به تازگی تصمیم گرفته تا این روند را به داخل کابین ماشین ها نیز تعمیم دهد.

در صنعت خودروسازی چندان رایج نیست که تمامی کلیدها و دکمه ها حذف شده و جای خود را به یک تبلت بزرگ بدهند، اما خودروساز مورد بحث چنین ایده ای را در سر پرورانده و قرار است به زودی آن را روی ماشین Model 3 خود اجرا نماید.

شاید بدانید مدل سه جدیدترین خودروی الکتریکی تسلاست که در روز سیزدهم فروردین ماه رونمائی گشت و به ادعای شرکت سازنده، با یک بار شارژ مسافتی معادل 345 کیلومتر را طی می نماید. البته این ماشین هنوز وارد بازار نشده و گفته می شود در اواخر سال 2017 علاقه مندان می توانند این خودروی 35 هزار دلاری را خریداری نمایند.

گزارشات جدید در رابطه با این وسیله نقلیه از وجود یک نمایشگر 15 اینچی در بخش داشبورد ماشین حکایت دارند که ساخت آن به کمپانی کره ای ال جی محول گشته.

بد نیست اشاره کنیم با اینکه تمامی ماشین های الکتریکی تسلا تا پیش از این طراحی داخلی معمول و سنتی داشته و به انواع کلید و دکمه مجهز بوده اند اما مدل سه چنین مشخصه ای ندارد و قرار استتجربه رانندگی را برای مردم تا حدی تغییر دهد.

در همین راستا و به گزارش رویترز، ال جی به عنوان تنها شرکت تولید کننده این نمایشگرهای افقی انتخاب شده و این موضوع را می توان چنین تعبیر نمود که شاید میزان اعتماد تسلا به شرکت هولدینگ TPK کم شده باشد زیرا تا پیش از این تولید صفحه نمایش های موجود در Model S و Model X به عهده این کمپانی بوده.

کمپانی تحت مدیریت ایلان ماسک در رابطه با اسکرین افقی یاد شده اعلام نموده که این محصول نوعی فرضیه اولیه برای تولید است و شرکت می خواهد ببیند آیا این ایده به اندازه دلخواه مفید و قابل اعتماد خواهد بود یا خیر و در خلال تست هایی که روی آن صورت خواهد پذیرفت هر گونه ایرادی که مشاهده شود را برطرف و اصلاح خواهد نمود.

در آخر هم جالب است بدانید که مدل سه تسلا از طرف مردم با استقبال بسیار خوبی مواجه گشته و با اینکه مراحل تولید آن تازه از سال آتی آغاز خواهد شد بسیاری از مشتری ها در پیپیش سفارش برای خرید آن هستند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *