معرفی نسخه‌های خاص نیسان جوک

معرفی نسخه‌های خاص نیسان جوک

نیسان به تازگی دو نسخه‌ی خاص از کراس اوور کوچک جوک را رونمایی کرده که از بازنگری‌های بیرونی و داخلی به همراه تکنولوژی‌های جدید بهره می‌برند. هر دو خودرو به نام‌های جوک N-Connecta Style و Tekna Pulse مزین گشته و هم‌اکنون برای فروش عرضه شده‌اند.

2017-nissan-juke-tekna-pulse

جوک Tekna Pulse گران‌تر از نسخه‌ی دیگر بوده و تنها 1500 دستگاه از آن ساخته خواهد شد. این خودرو دارای سیستم صوتی مرغوب ساخت Focal است. این سیستم صوتی دارای 6 بلندگو با قدرت اضافی است به گونه‌ای که هر بلندگو قدرت 120 واتی داشته و توئیترها نیز 100 واتی هستند.

از نظر استایل بیرونی باید گفت این خودرو با دو رنگ مشکی متالیک و خاکستری تیره عرضه می‌شود. جوک Tekna Pulse به‌صورت استاندارد از ویژگی‌های تیره‌ی ظاهری نظیر رینگ‌های 18 اینچی مشکی برخوردار است. پکیج مشکی در کابین نیز بکار رفته و در آن شاهد صندلی‌های چرمی و پدال‌های اسپورت هستیم. بهای مدل مجهز به پیشرانه‌ی توربوی بنزینی DIG-T از 20700 پوند آغاز می‌شود درحالی‌که مدل توربودیزلی dCi بهای 22305 پوندی دارد.

nissan-juke-n-connecta-02

nissan-juke-n-connecta

اما در رتبه‌ای پایین‌تر مدل جوک N-Connecta Style قرار می‌گیرد که به‌صورت استاندارد با چراغ‌های جلوی زنون عرضه شده و دارای پوشش منحصربه‌فرد سپر و آینه‌های جانبی است. در داخل کابین می‌توان صندلی‌های اسپورت با تریم مشکی را دید. این خودرو از نوع تولید محدود نبوده و بهای آن از 18755 پوند آغاز می‌شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *