طول عمر 50 هزار کیلومتری هایپرکار مرسدس!

طول عمر 50 هزار کیلومتری هایپرکار مرسدس!

مشتریان بالقوه‌ی هایپرکار مرسدس-ای ام جی Project One باید حداقل 2.4 میلیون دلار بابت این خودرو پرداخت کنند اما باید گفت این خودرو ضدگلوله یا چیزی شبیه آن نیست.
طبق گفته‌های رئیس ای ام جی آقای توبیاس موئرز، پیشرانه‌ی 6 سیلندر 1.6 لیتری برگرفته از فرمول 1 تنها طول عمر 50 هزار کیلومتری خواهد داشت.

او می‌گوید:

ما طول عمری در حدود 50 هزار کیلومتر را در نظر گرفتیم. این برای ما خوب است. من فکر می‌کنم این کارکرد به حد کافی خوب است. این میزان کارکرد در واقع طول عمر پیشرانه است. پس از آن ما دوباره همانند کار روی یک خودروی مسابقه‌ای کار خواهیم کرد؛ اما شما نیازی به تیم فرمول 1 و سوخت مخصوص ندارید. دکمه را فشار داده و پیشرانه را روشن کنید.

mercedesamg-projectone-02

از برخی جنبه‌ها اصلاح پیشرانه‌ی برگرفته از فرمول 1 و طول عمر 50 هزار کیلومتری بدون هیچ تغییری کاملاً گیرا است. از طرف دیگر برخی از خودروهای بسیار ارزان‌قیمت‌تر و عمومی‌تر پیشرانه‌هایی دارند که حداقل 1 میلیون کیلومتر کار می‌کند.

mercedes-amg-project-one

خوشبختانه ما انتظار نداریم که طول عمر 50 هزار کیلومتری این هایپرکار باعث دلسرد شدن خریداران Project One شود. احتمال اینکه هر یک از 275 خریدار این هایپرکار به این کارکرد برسند کم بوده و حتی اگر به کارکرد 50 هزار کیلومتر هم برسند، مالکان میلیاردر، احتمالاً بهای لازم برای بازسازی پیشرانه را خواهند پرداخت.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *