سقف تمام شیشه ای ضد UV؛ آپشن جدید تسلا مدل S

سقف تمام شیشه ای ضد UV؛ آپشن جدید تسلا مدل S

تسلا در جدیدترین اقدام خود، سقف تمام شیشه ای مخصوصی را برای مدل Sدر نظر گرفته که بر اساس گفته های این کمپانی از سال آینده در مدل 3 نیز استفاده خواهد شد.

این سقف از یک شیشه کاملا جدید و مخصوص ساخته شده که هیچ جای نگرانی برا جذب اشعه UV و گرمای خورشید را باقی نمیگذارد. چراکه نوع این شیشه طوری است که می تواند 98 درصد از اشعه UV را گرفته و 81 درصد از گرما را نیز دفع می کند.

حتی اگر 19 درصد گرمای جذب شده به کابین از نظر شما آزار دهنده است، می توانید از طریق گوشی موبایل و پیش از بازگشت به کابین، تهویه مطبوع تسلا خود را روشن کنید و زمانی که آماده رانندگی باشید، محیط کاملا دلپذیر و خنکی انتظار شما را خواهد کشید.

Tesla-Model_3-2018-800-06

این آپشن به قیمت 1500 دلار قابل دسترسی است و زیبایی دو چندانی به ظاهر مدل s می بخشد. آپشن دیگری که در مدل s قابل سفارش است، حالت رانندگی Ludacris است که به جز قوی ترین مدل Sیعنی P100D که صورت استاندارد این حالت را دارا است، در سایر نسخه ها به صورت سفارشی قابل نصب است.

گفتنی است که تسلا به سختی در حال کار بر روی ساخت نسل بعدی سقف های سفالی خانه ها با قابلیت جذب نور خورشید و تولید برق از آن است و به نظر می رسد برای خودروهای خود نیز در تلاش است تا به کلی فاصله میان سرنشینان و خورشید را محو کند.

tesla_model_x_1-640x360-w600

بااین حال باید منتظر ماند و دید که آیا تسلا با این سقف تمام شیشه ای می تواند تست های تصادف سخت گیرانه مربوط به واژگونی را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد یا ماجرایی تازه در انتظار کمپانی پر سر و صدای ایلان ماسک خواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *