همانگونه که در کنفرانس خبری هفتهی پیش قول داده شده بود، رنو دیروز از نسخهی بهروز شدهی کپچر رونمایی کرد. این خودرو پرفروشترین کراس اوور ساب کامپکت اروپا بوده و رنو با عرضهی نسخهی فیس لیفت آن تلاش دارد فروش ۲۱۵۶۷۰ دستگاهی کپچر در سال ۲۰۱۶ را افزایش دهد.
رنو امیدوار است با ایجاد تغییراتی چون چراغهای جلوی کاملاً LED آپشنال و سقف شیشهای ثابت مشتریان زیادی را به نمایندگیهای خود بکشاند.
از دیگر تغییرات کپچر فیس لیفت ۲۰۱۷ میتوان به رنگهای جدید با نامهای نارنجی Atacama و آبی اقیانوسی و همچنین رنگ جدید سقف خاکستری پلاتینیوم اشاره کرد. در کل بیش از ۳۰ ترکیب متغیر برای شخصیسازی ظاهر این کراس اوور ساب کامپکت در دسترس بوده و البته کابین خودرو نیز با ۶ گزینهی شخصیسازی ارائه میشود. علاوه بر این مشتریان میتوانند مجموعه رنگهای زیادی را برای ظاهر خودرو و کابین انتخاب کنند.
طراحان رنو همچنین با استفاده از نوار کرومی تغییرات مناسبی را در جلوپنجرهی خودرو به وجود آوردهاند و کپچر بیش از پیش شبیه برادران بزرگتر خود یعنی کجار و کولئوس شده است. به علاوه هماکنون سپرهای جلو و عقب از چراغهای روز روشن LED با شکل C بهره برده و همانند اکثر کراس اوورها رکابهای اصلاح شدهای دارد. بسته به تریم انتخابی کپچر دارای رینگهای ۱۶ یا ۱۷ اینچی آلیاژی با طراحی متفاوت خواهد بود.
رنو تغییری را در زیر کاپوت خودرو ایجاد نکرده بنابراین کپچر ۲۰۱۷ از پیشرانههای ۰٫۹ و ۱٫۲ لیتری توربوی بنزینی و ۱٫۵ لیتری دیزلی استفاده خواهد کرد.
این خودرو به همراه یک سورپرایزی الکتریکی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ حاضر خواهند بود. خودروهای یاد شده تنها نخواهند بود و کولئوس مخصوص اروپا و پیکاپ آلاسکان نیز به همراه مدل کاملاً جدید آلپاین A110 به عموم مردم معرفی خواهند شد؛ اما برند ارزانقیمت رنو یعنی داچیا نیز با لوگان MCV استپ وی در این رویداد حاضر خواهد بود.