رونمایی از رنو کپچر فیس لیفت 2017

رونمایی از رنو کپچر فیس لیفت 2017

همان‌گونه که در کنفرانس خبری هفته‌ی پیش قول داده شده بود، رنو دیروز از نسخه‌ی به‌روز شده‌ی کپچر رونمایی کرد. این خودرو پرفروش‌ترین کراس اوور ساب کامپکت اروپا بوده و رنو با عرضه‌ی نسخه‌ی فیس لیفت آن تلاش دارد فروش 215670 دستگاهی کپچر در سال 2016 را افزایش دهد.

2017-renault-captur-facelift-01

رنو امیدوار است با ایجاد تغییراتی چون چراغ‌های جلوی کاملاً LED آپشنال و سقف شیشه‌ای ثابت مشتریان زیادی را به نمایندگی‌های خود بکشاند.

2017-renault-captur-facelift-03

از دیگر تغییرات کپچر فیس لیفت 2017 می‌توان به رنگ‌های جدید با نام‌های نارنجی Atacama و آبی اقیانوسی و همچنین رنگ جدید سقف خاکستری پلاتینیوم اشاره کرد. در کل بیش از 30 ترکیب متغیر برای شخصی‌سازی ظاهر این کراس اوور ساب کامپکت در دسترس بوده و البته کابین خودرو نیز با 6 گزینه‌ی شخصی‌سازی ارائه می‌شود. علاوه بر این مشتریان می‌توانند مجموعه رنگ‌های زیادی را برای ظاهر خودرو و کابین انتخاب کنند.

renault-captur-old-vs-new

طراحان رنو همچنین با استفاده از نوار کرومی تغییرات مناسبی را در جلوپنجره‌ی خودرو به وجود آورده‌اند و کپچر بیش از پیش شبیه برادران بزرگ‌تر خود یعنی کجار و کولئوس شده است. به علاوه هم‌اکنون سپرهای جلو و عقب از چراغ‌های روز روشن LED با شکل C بهره برده و همانند اکثر کراس اوورها رکاب‌های اصلاح شده‌ای دارد. بسته به تریم انتخابی کپچر دارای رینگ‌های 16 یا 17 اینچی آلیاژی با طراحی متفاوت خواهد بود.

رنو تغییری را در زیر کاپوت خودرو ایجاد نکرده بنابراین کپچر 2017 از پیشرانه‌های 0.9 و 1.2 لیتری توربوی بنزینی و 1.5 لیتری دیزلی استفاده خواهد کرد.

2017-renault-captur-facelift

این خودرو به همراه یک سورپرایزی الکتریکی در نمایشگاه ژنو 2017 حاضر خواهند بود. خودروهای یاد شده تنها نخواهند بود و کولئوس مخصوص اروپا و پیکاپ آلاسکان نیز به همراه مدل کاملاً جدید آلپاین A110 به عموم مردم معرفی خواهند شد؛ اما برند ارزان‌قیمت رنو یعنی داچیا نیز با لوگان MCV استپ وی در این رویداد حاضر خواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *