رونمایی از خودرو جدید فرمول 1 رنو

رونمایی از خودرو جدید فرمول 1 رنو

پس از اینکه اولین تصاویر از خودروهای فرمول 1 ویلیامز و سائوبر منتشر شد، رنو نیز به‌صورت آنلاین از خودروی RS17 خود پرده‌برداری کرد. این خودرو رنگ‌آمیزی سنتی زرد رنو را به همراه دارد اما قسمت‌های مشکی آن نسبت به سال پیش بیشتر است. بال عقب تغییر شکل یافته و طراحی جدید دماغه شبیه دو خودرویی هستند که پیش از این تصاویرش را به شما عزیزان نشان داده‌ایم.

renault-sport-f1-team-rs17

RS17 نیروی خود را از پیشرانه‌ی جدید RE17 خواهد گرفت. این پیشرانه نسبت به نسخه‌ی سال قبل تغییرات زیادی داشته و رنو به خاطر اینکه احساس کرد پیشرانه‌ی قبلی طراحی قدیمی داشته آن را بازنگری اساسی نمود. سال پیش شاهد بازگشت رنو به فرمول 1 با تیم متعلق به خودش بودیم.

renault-sport-f1-team-drivers-nico-hulkenberg-jolyon-palmer-third-driver-sergey-sirotkin-with-the-renault-sport-f1-team-rs17

رنو سال گذشته عملکرد قابل‌توجهی نداشت و تنها با 8 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت. رنو بخش اعظم سال 2016 را صرف بازسازی و احیا برای حضور قدرتمندانه در سال 2017 کرده است.

renault-sport-f1-team-rs17-02

renault-sport-f1-team-rs17-front-wing-detail-03

renault-sport-f1-team-drivers-nico-hulkenberg-jolyon-palmer-third-driver-sergey-sirotkin

اما راننده‌های رنو در فصل پیش رو را راننده‌ی اسبق تیم فورس ایندیا یعنی نیکو هالکنربرگ و همچنین جولیون پالمر تشکیل می‌دهند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *