حضور مزراتی لوانته در باشگاه بدن‌سازی منصوری

حضور مزراتی لوانته در باشگاه بدن‌سازی منصوری

شاید از آن دورانی که مزراتی اساساً خودروهایی اسپورت می‌ساخت و پا به پای کمپانی‌هایی چون فراری و لامبورگینی می‌تاخت خیلی نگذشته باشد؛ و درحالی‌که این شرکت از سال‌های دهه‌ی 60 میلادی به ساخت سدان های 4 درب مشغول بوده اما این روزها بیشتر از آنکه به فکر عطش سرعت و هیجان طرفداران باشد، به ساخت مدل‌های لوکس‌تر روی آورده است.

mansory_maserati_levante_01

در این میان منصوری خواسته تا کمکی به برقراری پلی بین این دو بخش کرده باشد؛ بنابراین در میان تمامی مدل‌های شاخصی که این تیونر نام آشنا به ژنو خواهد آورد، لوانته مدلی خاص بوده و بیشتر شبیه گرن توریسمو MC خواهد بود.

mansory_maserati_levante_02

واضح‌ترین تغییر این خودرو کاپوتی مشکی با ورودی بزرگ هوا در وسط است که در تضادی زیبا با رنگ نارنجی بدنه بوده و البته این رویه به داخل خودرو نیز تسری یافته است.

mansory_maserati_levante_04

mansory_maserati_levante_03

منصوری قوس چرخ‌ها را وسعت بخشیده و تمامی بخش‌های آئرودینامیکی لازم را به این خودرو افزوده است: اسپویلر لبه‌ای جلو، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر، اسپویلر سقف و… تمامی این قطعات همان‌گونه که حدس می‌زنید از جنس فیبر کربن بوده و توسط خود منصوری ساخته شده‌اند.

mansory_maserati_levante_05

این گلگیرهای بزرگ باید پذیرای رینگ‌های غول‌آسایی نیز باشند و البته همین‌گونه هم هست. رینگ‌های 22 اینچی گیرا در هر گوشه‌ی خودرو خودنمایی کرده و نیروگاهی ارتقا یافته آن‌ها را به حرکت وا می‌دارد. با به‌کارگیری فیلتر هوا و اگزوز جدید و همچنین برنامه‌ریزی دوباره‌ی ECU، پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی لوانته قدرت 465 اسب بخاری تولید کرده که 35 واحد بیشتر از لوانته S استاندارد می‌باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *